miercuri, 12 iunie 2013

Cei mai frumosi 10 actori coreeni de peste 35 de ani


10. Bae Yong Jun

 Are 40 de ani și e fabulos și va fi cel mai frumos indiferent de ce varsta va avea.



Uită-te la el cu părul lui lung prins într-o coada de cal. E cel mai frumos!

9. Jang Dong Gun

Arata bine la 41 de ani, real, în vesta si costum.



8. Joo Jin Mo

La 38 de ani cu o astfel de gură frumoasă?! O parte din buza este doar un pic mai mare decât cealalta, ceea ce il face sa fie atat de sexy!



El e tipul “bad boy” si te uiți la el chiar acum, nu-i asa?

7. Kim Min Jong

La 42 de ani, e foarte frumos și are o privire atat de calda. Esarfa ii sta atât de bine.



Chipul lui e perfect definit și profilul lui este atât de drăguț!

6. Kim Sung Soo

Actorul de 40 de ani aproape ca m-a facut sa mor de invidie in timp ce vizionam Full House.



Exemplul perfect de ce barbatii superbi în costum nu ar trebui să stea doar asa, în picioare . Intodeauna o fată va merge catre el si ii va distrage atentia.

5. Lee Byung Hun

Actorul de 42 de ani va fi curând retras de pe piață de către Lee Min Jung!



Uh, camasa ta este umeda!!!

4. Lee Jong Hyuk

Actorul de 38 de ani cu cel mai drăguț zâmbet al ochilor! A se vedea când zâmbește, ochii ii zâmbesc in egala masura!



In prezent ii puteti vedea zâmbetul ochilor in Dating Agency: Cyrano

3. Lee Sung Jae

Are 42 de ani si e al dracului de frumos!



Știu că acum fanii dramei Gu Family Book nu vor fi de acord cu mine datorita personajului negativ pe care-l oaca, dar uita-te la acel zambet prețios!

2. Ryu Jin

Desi are 40 de ani,el nu va arata niciodată de 40 de ani!



Dacă ați văzut Baby Faced Beauty, atunci știți că a fost imbrsacat în acele costume negre!

1. Kwon Sang Woo

Actorul de 36 de ani este in totalitate visul oricareri femei!


 El se uita atat de bland si ușor intimidat, sau ar putea fi, chiar daca este în fața unui zid de arme.


Sursa:
http://blog-origin.dramafever.com/2013/06/the-top-10-k-drama-actors-over-35-youd-still-call-oppa/?utm_source=facebook.com&utm_medium=wall%20post&utm_campaign=df%20news

21 de comentarii:

  1. imi pare rau ca am sters fara sa vreau comentariul. dar multumesc pentru aprecieri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar ce spuneti de won bin, hyun bin , park yong ha ? Oricum, toti sunt superbi O incantare ! Multumesc pentru site , azi l-am descoperit Foarte interesant , de fapt eu nu mai deschid tv Ma uit la seriale si filme asiatice Nu va plac si actorii japonezi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand descopar o informatie despre un actor favorit sau o actrita o postez aici. blogul asta e refugiul meu. ca-l tin deschis, e doar o toana. asa ca, ce-mi place sau ce nu e doar optiunea mea ....

      Ștergere
  3. LEE SEO JIN lipseste dintre acesti actori frumosi.Zambetul sau si frumusetea lui,il califica sa fie in TOPUL FRUMOSILOR actori coreeni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca era "Gropita" era pe locul 11 in optiunea mea :) sorry <3

      Ștergere
  4. ; Și SSH ? ..și SJS ??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai, ar vi cam 100 de coreeni frumosi de peste 35 de ani. da eu am ales doar 10. si cred ca sunt cei mai frumosi dar sunt si actori foarte buni ...

      Ștergere
  5. Pe So Ji Sub cred ca l-ai exclus ...banuindu-l ca ar fi mai tanar... :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe So Ji Sub l-ai omis crezand ...probabil... ca nu are inca 35 de ani... altfel nu se explica :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am omis pe foarte multi dar dupa mine, cei 10 sunt cei mai frumosi actori si cei mai talentati. daca ar fi fost sa pun un numar mai mare cred ca 50 abia mi-ar fi de ajuns. dar sa alegi 10 e mai greu :)

      Ștergere
  7. Bae Yong Jun este actorul meu favorit. Este deosebit din toate punctele de vedere.. si in plus are un zambet de milioane..Il iubesc. Este minunat. Fata lui exprima calm, echilibru interior, frumusete. As putea sa stau ore in sir numai sa il privesc. simpla vedere a acestui minunat om este ca un balsam pentru suflet,..o incantare pe care nu poti sa o descrii in cuvinte!...(◕‿◕)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-as fi pus pe primul loc,e minunat din toate punctele de vedere.

      Ștergere
  8. Ryu Jin si Lee Jong Hyuk cei mai tari .

    RăspundețiȘtergere
  9. ai omis pe LEE SEO JIN

    RăspundețiȘtergere
  10. sincera sa fiu,ai cam dat-o in bara cu unii dintr-e actori.nu toti sunt al dracului de frumosi.

    RăspundețiȘtergere
  11. hmmm!!! m-am sucit, m-am rasucit, m-am tot gandit. eu i-am gasit cei mai frumosi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Toti au ceva deosebit dar ,BYJ are un mister aparte si indiferent de trecerea anilor va ramane la fel de interesant ,misterios ,frumos ...... imi place mult ,mult.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-ar fi placut ca Bae Yong Jun sa apara mai des in public ,sa vedem mai multe filme cu el ,sa detina un cont de twitter care este o retea de socializare cunoscuta unde toti fanii lui puteau sa-i scrie cateva cuvinte in engleza normal ptr.noi cei care nu scriem in limba coreana .Speram la o revenire in forta din partea lui .

    RăspundețiȘtergere
  14. ce ziceti de Kim Jae Won , a jucat in May Queen si Can you Hear my Heart?

    RăspundețiȘtergere
  15. si el este casatorit dar tine secret nu sti nimic de el?

    RăspundețiȘtergere