luni, 6 ianuarie 2014

Cei mai populari și frumosi actori coreeni în 2013

Bărbații coreeni sunt printre cei mai frumosi de pe pământ și cele mai multe femei din întreaga lume sunt de acord cu acest fapt. Atunci când faima si succesul se impletesc, acești oameni sunt pur și simplu irezistibili. Dacă ii vezi în acțiune, nu pot ajuta, te indragostesti de filmele lor sau orice alt gen in care sunt implicati.

S-a petrecut timp cercetand probele ca sa se stabileasca Top 10 actori coreeni cei mai populari și frumosi în 2013. Pentru a veni cu această listă, atât de multe lucruri s-au analizat si s-au luat in considerare: varsta lor, înălțimea, locul pe Facebook, popularitatea lor si a filmelor sau muzicii, precum și fizicul lor. Aici este un top 10 cu cei mai tari actori coreeni în anul 2013.

10. Yong Jung Hwa


Acest drăguț actor coreean si-a câștigat popularitatea dupa ce a jucat într-o dramă coreeana intitulata “You’re Beautiful”, care au fost difuzata pe canalul SBS în anul 2009. Pe 26 iulie 2011 drama a fost difuzata în Indonezia cu titlul “He is Beautiful”. În această dramă, Yong Hwa Jung joaca rolul lui Kang Shin Woo. Înafară de actorie, acest coreean drăguț  este liderul unui popular grup cunoscut sub numele de CN Blue, alaturi de care a realizat mai multe hit-uri dintre care, I’m a Loner.

9. Taecyeon 
 

Catapultat în popularitate datorita abilităților sale de rap-er in trupa de baieti cunoscuta sub numele de 2PM, Taecyeon este una dintre cele mai dragute superstaruri coreene din 2013. El s-a născut pe 27 decembrie 1988 și a început sa joace devreme. Taecyeon a migrat din Massachusetts, Statele Unite, si a dat probe pentru a fi model pentru JYP Entertainment. El joaca acum în drame coreene, cele mai populare fiind Cinderella STEP SISTER unde este un jucator de baseball cunoscut sub numele de Jungwoo. 

8. Song Seung Hun 

Acest faimos și de succes actor coreean este cunoscut pentru dramale sale populare in care a jucat, inclusiv Endless Love si My Princess. Născut pe 5 octombrie 1976, acest actor de 36 de ani si-a inceput cariera in 1995 mai intai ca model pentru faimosul brand de blugi STORM. El si-a făcut debutul într-un film intitulat Calla, unde a jucat rolul colegului vedetei Kim Hee-sun. Filmul sau mai recent este “The Messenger”, unde joaca ca Moo-Jin, în timp ce cea mai recenta dramă este When a Man Falls in Love.

7. Kim Hyun Joong

Născut pe 6 iunie 1986, Kim Hyun Joong este un artist sud-coreean foarte popular, rapper-ul principal și liderul trupei coreene de baieti SS501 și actor. Este bine cunoscut pentru dramele sale, inclusiv “Boys Over Flowers”, unde a jucat rolul de Yoo Ji-hoo în 2009-10 și “Playful Kiss”, în anul 2010. Filmografia sa include in acest an City Conquest (nefinalizat) si Barefooted Friends.

6. Choi Siwon

Acest frumos model sud-coreean, actor și cântăreț, s-a născut pe 7 aprilie 1986, dar a fost înregistrat oficial pe 10 februarie 1987. Doar pentru a aprecia cât de drăguța și populara vedeta este, el a fost printre primele patru superstaruri coreene care au aparut pe timbrele poștale din China. De asemenea, el este primul actor coreean care a vut 3 milioane de fani pe reteaua de socializare Twitter. El este renumit si pentru ca face parte din trupa Super Junior.

5. Kim Soo-Hyun

Acesta este unul dintre cei mai draguti Korean Drama Actors. El s-a nascut născut în februarie 1988 în Coreea de Sud. Ca majoritatea altor actori coreeni, el este, de asemenea, cântăreț și model. Popularitatea lui Kim Soo-Hyun a venit odata cu rolul jucat în serialul de televiziune “Dream High”, în care el juca ca Song Sam Dong și "Moon Embracing the Sun" ca Lee Hwon ca regele fictiv al Joseon.

4. Jang Geun Seuk

Născut pe 4 august 1987, în Regiunea Danyang, Chungcheongbuk-do, Coreea de Sud, Jang Geun Seuk s-a născut în a patra zi a lunii a opta din calendarul lunar. El este un barbat superb, dotat fizic și inteligent. Este actor, model și cântăreț. Este recunoscut pentru rolul său principal din drama “You’re Beautiful”, precum și din comedia romantică intitulată “Mary Stayed Out All Night”, din anul 2010.

3. Bi Rain (Jun Ji-Hoon) 

Un alt actor captivant și foarte admirat al dramelor coreene are 31 de ani si se numeste pe numele lui real Jun Ji-Hoon, adesea menționat cu numele de scenă Rain. El nu joaca numai in drame ci si canta. Rain este, de asemenea, cântăreț, model, dansator, compozitor și designer. Poate că filmul cel mai recunoscut in care a jucat este Ninja Assassins, produs în America, si cu care si-a făcut debutul în 2009.

2. Lee Min Ho 

Lee Min Ho, clasat pe locul doi, s-a născut în Coreea de Sud, Districtul Dongjak, acum 26 de ani. Acest tânăr cântăreț superb are un nume răsunător în mintea multor femei, nu numai în Coreea ci si in întreaga lume, din cauza rolurilor sale în drame precum “Boys Over Flowers”, "City Hunters" si "Personal Taste". Anul acesta, Lee Min Ho a avut o revenire pe micul ecran cu o nouă dramă intitulată “The Heirs”.

1. Hyun Bin 

Pentru a încununa Topul celor 10 - Cei mai populari și frumosi actori coreeni în 2013, pe primul loc trecem numele lui Hyun Bin. Actorul sud-coreean este superb și carismatic si s-a născut cu numele de Kim Tae-Pyung pe 25 septembrie 1982. El a devenit popular pentru rolul principal jucat în filmul de televiziune “My Name is Kim Sam-soon” difuzat în 2005 si rolul din drama "Secret Garden" difuzata în anul 2010, inainte de a pleca in armata.

Sursa:
http://www.besttop10…actors-in-2013/

30 de comentarii:

  1. Poate trebuia sa anuntati: Cei frumosi 10 tineri din Korea. E adevarat ca ei joaca in filme si seriale probabil difuzate in 2013, dar un ACTOR inseamna mult mai mult. Adevaratii ACTORI din Korea nu au murit inca si sunt printre ei foarte multi barbati si frumosi, si sexy, si ACTORI, care merita nu numai acest titlu de actor ci si un loc binemeritat in acest top.. Nu ca aceste papusele masculine care sunt departe de modelul actorului masculin, frumos si sexy international: Sir Sean Connery.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O fi el actor bun , dar nu ne umple inimile si sufletele...

      Ștergere
    2. Si acesti efeminati va umple inimile si sufletele ? Parca sunt fetite!

      Ștergere
    3. draga mea, tot ce vedeam e doar arta manifestata in diferite forme. si apoi, daca e frumos, de ce sa nu vedem si noi? ca doar nu ne strica. fetite? neh!!! niste papusi cu care am vrea si acum sa ne jucam si sa le punem rochite ...

      Ștergere
  2. hmmm!!! am fugit ca dracu de "fanii"actorilor de oricare natie ar fi ei din cauza aciditatii limbajului lor. astfel ca, m-am tot gandit daca mesaul tau sa-l public sau nu.

    da pana la urma am riscat fiindca am vrut sa-ti scriu asa: ma doare-n cot de parerea cuiva despre articolele postate de mine, ma doare-n cot de parerea celor care nu le plac aticolele mele, ma doare-n cot de cum sunt cei care nu-mi plac mie. si stii de ce? fiindca mie-mi pasa doar de munca mea dar mai ales imi pasa doar de ceea ce imi place mie.

    muncesc pentru acest blog fiindca imi place ceea ce fac, imi place cultura Hallyu, ca e muzica sau actorie, imi plac actorii coreeni si toti imi par talentati si frumosi.

    poate ca nu am gusturi "rafinate" dar imi p-lace sa fac bine ceea ce pot face bine, fara sa ma latesc peste ceva care nu inteleg sau nu-mi place. si mai stii ceva? sunt fan KIM NAN GIL dar nu ma bat cu nimeni si nu ma lupt cu nimeni si nu sufoc pe nimeni cu placerea mea. asa ca, daca mai doresti sa faci reclama cuiva, fa-ti propriul Fan Club sau inscrie-te intr-unul.

    aici e Timpul meu de coreeana si pot sa ma viziteze cei care au placerea sa isi petreaca un picut de timp citind ultimele stiri despre actorii sau serialele sau filmele lor favorite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca cumva te referi la mine, ai dat-o in bara! Pentru ca eu sunt fana Korea inca din tinerete si in orice domeniu vrei sa-l iei in considerare. Si am argumente pentru toate. Voiam sa spun ca talentul ii face mai frumosi pe actorii coreeni si nu interventiile chirurgicale la estetician, lucru foarte la moda in Korea. Deci algoritmul dupa care faci acest top este discutabil si nu altceva. De altfel, gusturile pot fi diferite de la o persoana la alta, dar talentul este unanim recunoscut. Nu-i asa ca este adevarat?

      Ștergere
  3. Si eu sunt fan KIM NAM GIL , datorita lui a inceput sa ma intereseze si mai mult cultura din Asia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Kim Nam Gil e actorul care te face sa te intersezi de ceea ce munceste nu de ce prostii a mai facut prin cluburi si astfel face cinste culturii Hallyu ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm, cine vrea să se ia la "trântă" cu mine? În luptă dreaptă să ne luptăm sau în actori tineri, frumoşi, talentaţi şi cu ochii oblici să ne bătem? Aş fi în stare să mă bat cu cineva pentru frumuseţile masculine coreene. Aşa Lia, nu te lăsa şi apără ceea ce faci şi ceea ce iubeşti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dar Kim Nam Gil pe care top este ? !.....

    RăspundețiȘtergere
  7. il vezi tu pe Kim Nam Gil o papusica masculina?

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac serialele coreene,imi plac actorii coreeni,Imi pace ff mult Li Min Ho.Am vazut pana acum toate serialele in care a jucat rol principal (Baieti de bani gata,Preferinte personale ,City hanter,Faith,Mostenitorii).Unele seriale le-am vazut de mai multe ori.As dori daca stie cineva ce proiecte are pt 2014 -daca are in proiect un nou serial?

    RăspundețiȘtergere
  9. SUNT DE ACORD SI EU CA ACTORII COREENI SUNT FOARTE FRUMOSI .EU IL ADOR PE LEE SEO JIN.

    RăspundețiȘtergere
  10. da, multi sunt frumosi si talentati, asa cum ati spus, frumusetea le este accentuata mai ales sufletul pe care il pun in rolurile pe care le joaca, ii apreciez mult si mii de multumiri detinatoarei blogului

    RăspundețiȘtergere
  11. Kdramele sint slabiciunea mea.Pe facebook am facut aproape pagina de promovare Korea de sud. .
    Sincer imi place si admir tot ce tine de aceasta tara,Actorii koreeni sint foarte frumosi si talentati.Acest top chiar daca nu multumeste pe unii este treaba lor sa nu mai intre pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ar trebui pe primul loc sa fie Lee Min Ho. E foarte dragut si joaca bine rolurile sale mai ales in drama "The Heirs" !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Gusturile, în orice domeniu, nu se discută. Deci, orice clasament are doza lui de adevăr. Depinde de criteriile după care a fost realizat. Pe mine mă interesează talentul lor de a realiza, veridic, personajele interpretate.
    Fiecare din tinerii actori menționați au și realizări și nereușite. Frumusețea tinereții este un atu efemer. Timpul va decide dominanta din carierea lor artistică. Altfel, ne vom trezi că apreciem superficial lumea actorilor și îi vom transforma în „obiecte” comerciale, spre beneficiul impresarilor și caselor de filme și în detrimentul lor.
    Eu îl prefer pe Lee Byung Hun pentru uimitorul să talent actoricesc dovedit în interpretarea unor personaje de facturi diferite, din genuri diferite de filme - polițiste, romantice, comice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt pe aceasi lungime de unda cu tine. Tot ce ai spus este foarte adevarat.Eu sunt admiratoarea lui Song Il Gook tot din cauza versalitatii capacitatilor lui actoricesti, a profesionalismului cu care isi pregateste rolurile si a fortei expresivitatii sale prin mimica si puterea privirii. Filme, seriale de toate genurile si piese de teatru, pana si musicaluri. A baleiat toate genurile.

      Ștergere
  14. Felicitari ptr acest site .Va doresc numai bine .

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca este sa vorbim de cei mai frumosi actori coreeni cred ca lipseste din lista Ju In Sung, dupa parerea mea trebuia sa se afle in fruntea clasamentului este un barbat extra.

    RăspundețiȘtergere
  16. Si pana la urma sunt si ei oameni, cu viata lor personala mai buna sau mai putin ,un lucru este cert ...ca sunt actori frumosi sau mai putin frumosi ....sunt fff muncitori si dau tot ce-i mai bun. Sunt fan,Song Seung Hun si Kim Nan Gil...dar gusturile nu se discuta ...felicitari pentru acest site.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-i cine stie ce de capul site-ului astuia dar multumesc pentru felicitari

      Ștergere
  17. Si eu iubesc mult filmele coreene si pe acesti actori

    RăspundețiȘtergere
  18. mie imi place si de Kim Bum, din cei 4F din Boys Over Flowers, da sunt foarte multi actori coreeni talentati

    RăspundețiȘtergere
  19. .. slava domnului ca o femeie recunoaste ca multi dintre actori astia coreeni sunt efeminati ,,,,da asa este sunt promovate modele ANDROGINE(asa e si la japonezi , chiar si la chinezi) -care vor duce la HOMOSEXUALITATE si confuzii de identitate la unii vulnerabili dpdv psihic ! ,,,''dragostea'' bat-o vina ...imi plac filmele coreene , apoi cele din china , urmate de cele japoneze ,,,,pana acum actorii preferati sunt : bin won, lee ming ho , lee jong suk, kim woo bin ....sy-yeon park,ji-won ha,yeong-ae lee, ye-jin son,ji-hyun jun....e bine ca imi plac femeile ;-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca tindem spre o uniformitate sexuala si a daneastere sau nu la copii va fi sau nu o optiune. pe de alta parte inca din antichitate erau cunoscute practicile homosexuale asa ca, pana la urma se continua ceva ce a existat demult. cine mai stie?

      Ștergere
  20. nu stiu cat de cenzurata e treaba pe aici ,dar , ma bucur ca o femeie recunoaste ca exista actori coreeni efeminati , asta creeaza modele androgine si este periculos pt cei vulnerabili psihic ,,,,poate mesajul asta e permis

    RăspundețiȘtergere