sâmbătă, 16 mai 2020

Shah Rukh Khan vorbind despre culorile care îl definesc


🌹🦉🌹

Reporter - Unii spun că o culoarea definește o persoană. Atunci care este culoarea ta?

Shah Rukh Khan - Îmi place negrul, deși majoritatea oamenilor spun că aceasta este o culoare proastă; culoarea echipei mele de cavaleri Kolkata era neagră, dar mai târziu a trebuit să o schimbe. Prima mea mașină a fost un Hyundai și chiar în prima zi a avut loc un accident în fața Mehboob Studio. Atunci toată lumea a început să spună că asta se datora faptului că mașina era neagră. Dar nu cred în astfel de lucruri ... Îmi place această culoare și chiar și în rândul oamenilor, îmi plac bărbații și femeile care sunt puțin cu pielea întunecată. Cu toate acestea, mă simt ciudat dacă mi se cere să port o cămașă roz în timpul filmărilor; De asemenea, nu sunt confortabil în galben. Port mai mult la negru, alb și albastru. Acestea sunt culori sigure - în alb arăți decent, negrul te face să pari elegant, iar dacă porți albastru și alb, arăți casual. Nu cred că un bărbat are nevoie de altă culoare în afară de acestea trei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu