marți, 7 iulie 2020

Reacția vedetelor indiene la umflarea facturilor la electricitate

🌹🦉🌹

Diversi rezidenți din Mumbai s-au plâns de facturile anormal de mari de energie electrică. Facturile pe care locuitorii le-au primit în timpul blocajului sunt de neimaginat. Nu doar cetățenii obișnuiți, dar și celebritățile au fost afectate de acest lucru. Actori de televiziune precum Arjun-Bijlani și Dalljiet sunt printre primele celebrități care s-au plâns de facturile de energie electrică umflate. Atât Dalljeit, cât și Arjun au făcut un tweet despre acest lucru.
Dalljiet este extrem de șocată după ce a primit o factură de 40.000 de rupii și a trimis un tweet autorităților cu poze de la tabloul de electricitate.de factura mea de energie electrică de 40.000 rupii! Anexez o poză cu tabloul meu electric și cu factura de energie electrică. Vă rog să mă ajutați cu lipsa mea de înțelegere." Arjun Bijali, gazda emisiunii Dance Deewane, a postat pe Twitter, „Numele meu este Bijlani. Și prietenii mă numesc Bijli. Factura mea de energie electrică este 48970 (cred ca voi avea de plătit)." Lista celebrităților care s-au plâns de facurile mari la energie mai include pe Nimrat Kaur, Soha Ali Khan și Neha Dhupia. Actrița Taapsee Pannu a fost una dintre primele celebrități care s-a plâns că a existat o „creștere nebună” a facturii de energie electrică pentru luna iunie 2020.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu