luni, 19 iulie 2021

Amitabh Bachchan s-a amuzat pe blogul său

Amitabh Bachchan s-a amuzat pe blogul său:

Acesta este un zâmbet din faptul că fanii din familia mea mă înțeleg și mă acceptă așa cum sunt. A fost o zi de revelații pentru mine. M-ai făcut cine sunt. Ai vorbit, ai aplaudat, ai mărturisit, m-ai corectat, m-ai îndrumat când m-am înșelat. Ai fost supărat pe mine, m-ai certat, m-ai plâns, m-ai dus la nesfârșit cu dragoste și afecțiune!

Ați făcut-o cu toții!

Ce am facut?

Tocmai am apăsat câteva butoane în fiecare seară sau dimineață ... Așa

Și tot ce mi-ai dat nu se va compara niciodată cu ceea ce ți-am dat!

Ați spus adesea că am creat o comunitate minunată de fani - Familia.

Nu, nu am creat nimic.

Voi toți ați inventat și creat această Familie. I-am dat putere, rugăciune și binecuvântare!

Ați făcut-o cu toții!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu