joi, 29 iulie 2021

IDU - Ganduri si sentimente despre "Intre dragoste si ura"


Doamne ... De unde să încep? Mă simt atât de emoționatăl chiar acum și, în general, nu sunt o persoană emoțională. Trebuie să respir, lol.

* încearcă să respire dar nu reușește *

Ei bine, hai să ajungem la subiect. 

Îmi amintesc că am văzut Miley Jab Hum Tum acum mult timp și am fost atât de tristă când s-a încheiat. Ambele cupluri din acel spectacol erau aproape de inima mea, dar am preferat cuplul Samrat-Gunjan (personajele lui Mohit și Sanaya) doar un pic mai tânăr și mai mult LOL Deci, când s-a încheiat, am simțit nevoia de a umple golul care îl lăsase și după aproximativ 2-3 luni mai târziu, VOILA! Am văzut primul promoțional Între dragoste și ură! Am dansat de bucurie și am spus, "OMG acest lucru este prea bun pentru a fi adevărat", deoarece nimeni altul decât mylovely și bootyphool Sanaya juca în seriall! Și în promo, recunosc, ea arăta foarte, foarte frumos!!!

Apoi am decis sa ma uit la serial pentru că:

1) Sanaya juca în el

2) Este un serial Star Plus, ceea ce înseamnă că atrage un public mai mare și am fost fericită pentru Sanaya.

3) A fost o poveste de dragoste care nu semăna cu altă poveste. Cum s-ar zice, Bună ziua! Cine nu ar vrea să se uite la asta?

Apoi mi-am pus ochii pe Barun Sobti. JESUZ CHRIST, am fost la fel de captivată de el în acel prim promo pe cât am fost de faptul că Sanaya juca în serial. Primul gând care mi-a intrat în minte atunci când am văzut primul promo a fost: "Doamne, dacă el este atât de profund în PROMO, atunci ce va fi când voi vedea serialull?" Niciodată nu am văzut o acțiune atât de bună înainte ca un serial să înceapă cât am vazut în acel promo. Deci, evident, am fost atârnată ca o ancoră la podeaua oceanică.

Am fost lovită imediat de povestea lor de dragoste. Cât de des vedeți asta în show-uri? De obicei, primele episoade sunt introduceri plictisitoare dar, Între dragoste și ură a fost diferit de la început, baby! Și restul este istorie :)

Nu pot să cred că m-am uitat printre picături la el un an întreg. Mă simt plângând. Pot să spun că am fost obsedată de alte seriale, dar nu în măsura în care Între dragoste și ură m-a făcut să fiu. Nu trece o zi fără să vizitez forumurile despre serial, fără să citesc un FF / SS / OS, fără să urmăresc o scenă aleatorie ArHi. Barun este un actor excelent. Nu mă voi plictisi să spun asta pentru că este așa de adevărat. Ochii lui nu sunt doar magnetici ci și fascinanți și angelici. Sanaya este chiar mai bună aici decât ea era în MJHT și îmi place faptul că casa de producție a decis să o pună să joace rolul lui Khushi. Ea a suflat viată în acest personaj si l-a facut al ei asa cum și Barun l-a facut pe Arnav al lui. Nu pot exprima cât de mult îmi plac aceste două personaje și chimia lor, raportul off-screen și farmecul lor general.

Vreau să mulțumesc întregii distribuții care a fost minunată și echipei de producție pentru că ne-a oferit acest serial minunat. Acest serial este, fără îndoială, diferit de spectacolele care ne-au fost prezentate de-a lungul anilor și mă simt atât de bucuroasă că l-am văzut. Indiferent cât de mult plângem și ne plângem de lucruri care nu ne plac, la sfârșitul zilei, nu am mai rezista un minut fără acest serial deoarece suntem prea departe pentru a ne întoarce acum. Te iubesc Între dragoste și ură, din inimă!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu