joi, 29 iulie 2021

Știri - Tara Sutaria vorbind despre Tiger Shroff

Tara Sutaria și Tiger Shroff au lucrat împreună pentru prima dată în Studentul anului 2, lansat în 2019. Doi ani mai târziu, au făcut echipă pentru Heropanti 2, când Tara era înspăimântată acest proiect. Într-un interviu recent pentru o publicație importantă, actrița a recunoscut că Tiger este cel mai apropiat coleg de film și că acum sunt conectați printr-o legătură foarte puternică.

 

Ea a spus: "Cu fiecare film, platoul și partenerii tăi vedete devin lumea ta pentru o anumită perioadă de timp. De obicei, oamenii pleacă imediat ce proiectul este finalizat, dar acest lucru nu s-a întâmplat cu Tiger și îl prețuiesc foarte mult. Am reușit să ținem legătura de-a lungul multor ani. Trebuie să spun că dintre toți colegii  meivedete, sunt cel mai apropiată de Tiger. "

 

Ea a adăugat: "Am făcut primul meu film cu el și el este și primul meu prieten din industrie. Suntem foarte asemănători din multe puncte de vedere".

 

Vorbind despre asemănări și despre cum sunt legate, Tara a spus: "Personal, am crescut și am ieșit din coajă. Nu știam că există. În ceea ce privește Tiger, am petrecut mult timp unul cu celălalt și astfel prietenia noastră a devenit și mai puternică. Acum comunicăm foarte mult, menținând conversații lungi. Pe platoul de filmare al „Heropanti 2” ne distrăm foarte mult și râdeam unul de celălalt. Ei bine, glumele sunt adesea frivole. Dacă altcineva află de ce am râs, poate crede că suntem de fapt proști (râde!) ".

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu