marți, 31 august 2021

Bhumi Pednekar care lucrează cu Akshay Kumar în Raksha Bandhan a declarat: „A jucat un rol imens în cariera mea”.

Bhumi Pednekar care lucrează cu Akshay Kumar în Raksha Bandhan a declarat: „A jucat un rol imens în cariera mea”.

Actrița Bhumi Pednekar, care urmează să împartă din nou spațiul pe ecran cu Akshay Kumar în viitorul film Raksha Bandhan, spune că prietenia ei cu vedeta câștigătoare a Premiului Național a devenit mai strânsă și că a jucat un rol rol imens în cariera ei.

Într-un interviu acordat IANS, Bhumi a vorbit despre cum a evoluat legătura ei cu Akshay din 2017.

Ea a spus: "Cred că prietenia mea cu el a devenit tot mai puternică. Este o persoană pe care o apreciez cu adevărat. A jucat un rol uriaș în cariera mea și am făcut câteva lucruri foarte reușite împreună. Este cineva de la care am învățat multe. Și am numai dragoste și respect pentru el ".

Bhumi păstează tăcerea când vine vorba de filmul "Raksha Bandhan", în regia lui Aanand L. Rai.

„Din păcate, nu pot să spun nimic. Practic nu vorbesc despre filmele mele până când creatorii nu o fac, dar tot ce pot spune este că a fost un proces foarte emoțional pentru mine lucrul cu acești doi oameni. Îmi place atât de mult", a spus ea.

Tânăra de 32 de ani, care este, de asemenea, ecologist, a adus laude regizorului.

„Sir Anand este unul dintre cei mai plăcuți și amabili regizori. Este cu adevărat o experiență de a fi sub conducerea sa ", a conchis ea.

Adaptare după
https://vk.com/akshaykumarofficial

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu