miercuri, 18 august 2021

Han So-hee - Îmi este jenă că sunt atât de iubită pentru felul în care arăt

Han So-hee, "Îmi este jenă că sunt atât de iubită pentru felul în care arăt"

Han So-hee , cea mai recunoscută actriță din aceste zile, a realizat un pictorial cu marca Bottega Veneta.

Conceptul pictural este „Portrete of So-hee”. Pictorialul urmărețte să surprindă diferitele aspecte ale lui Han So-hee, care are o față frumoasă și fină, inocență și misterioasă și, uneori, ochi rebeli. Munca ei grea și felul în care a pozat pentru fiecare atmosferă au adus aplauze din partea echipei.

Ea joacă rolul personajului principal Yoo Na-bi din drama fierbinte „Cu toate acestea”, care mai are încă un episod și a avut multe gânduri înainte de a juca personajul cu o linie emoțională puternică. "Mi-a luat mult timp să devin una cu Yoo Na-bi. Apoi mi-am dat seama că este mai important să mă concentrez asupra emoțiilor momentului decât să stabilesc și să exprim ceva. Am ales să mă opresc mai degrabă decât să-mi exprim sentimentele când personajul meu se confrunta fără niciun fel de contramăsuri”.



"Mi-a fost întotdeauna rușine să fiu atât de iubită, dar acum vreau să le răsplătesc fanilor într-un fel. Vreau cu adevărat să arăt că sprijinul pe care îl primesc este sursa protecției și creșterii mele", a adăugat ea, exprimându-și recunoștința față de fani.

Imaginile și interviul cu actrița Han So-hee pot fi văzute în Harpers Bazaar.

Adaptare după
https://www.hancinema.net/han-so-hee-i-m-embarrassed-that-i-m-so-loved-for-my-looks-153561.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu