miercuri, 25 august 2021

Opera pictoriței indiene Ramya Sadasivam

 






Opera pictoriței indiene Ramya Sadasivam

Ramya Sadasivam este o artistă indiană care spune despre opera ei: „Imaginile despre cultura indiană sunt sufletul creațiilor mele”.

Lucrările sale sunt inspirate de artiști foarte mari precum Serge Marshennikov și Vladmir Volegov.

Îi place să portretizeze cultura indiană, obiceiurile poporului indian, munca zilnică a muncitorilor muncitori, viața calmă a satului și femeile fericite. Picturile sale sunt caracterizate de lumina naturală a oamenilor și a locurilor, oriunde sunt pictate.

"În întreaga lume, moștenirea culturală indiană este bine cunoscută printre personalități proeminente. Suntem mândri de pământul și resursele noastre. Acest lucru m-a inspirat să pictez tablouri pe temele moștenirii și tradițiilor indiene. Eroii picturilor mele sunt oameni specializați în aspecte ale vieții precum religia, îmbrăcămintea și carnavalurile. Fiecare regiune are propriile resurse naturale și diferite climaturi. Fiecare are propria compoziție a solului și propriul tip de oameni. Picturile despre cultura indiană sunt sufletul creațiilor mele. Rădăcinile indiene se extind iar creativitatea mea este ajutorul meu pentru explorarea patrimoniului artistic, ascuns în cultura noastră. "

Adaptare după
https://www.risunoc.com/2017/11/indiyski ... - ..
https://vk.com/indian.panorama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu