marți, 17 august 2021

Știri - Actorii din „Voice 4” difuzat de tvN au împărtășit câteva comentarii înainte de finalul dramei!

Actorii din „Voice 4” difuzat de tvN au împărtășit câteva comentarii înainte de finalul dramei!

Song Seung Heon , care a jucat în rolul detectivului Derek Jo, a spus: „Sunt plin de emoție gândindu-mă la„Voice 4”care se va încheia după ce toată lumea a muncit din greu să o filmeze din iarna rece până în vara arzătoare.” El a adăugat: „Am folosit multă energie fizică și îi sunt recunoscător regizorului Shin Yong Hwi, scenaristei Ma Jin Won și echipei că au fost atenți cu mine, astfel încât să pot filma sănătos până la final. De asemenea, vreau să mulțumesc echipei Golden Time și altor actori pentru că au creat întotdeauna o atmosferă distractivă pe platou. În loc să mă simt ca un student transferat, m-am îndrăgostit de ei de parcă sunt prieteni cu care am mers la școală mult timp, așa că sunt trist acum că-mi iau rămas bun.”

Lee Ha Na , care a jucat în toate cele patru sezoane din „Voice” în rolul lui Kang Kwon Joo, a comentat: „Deși au existat aproximativ două goluri între sezoane în trecut, așteptarea înainte de „Voice 4” s-a simțit deosebit de lungă. Se pare că au existat din ce în ce mai mulți fani care au găsit și iubit „Voice” pe măsură ce sezoanele au progresat. Mulțumesc tuturor fanilor care au așteptat în liniște „Voice 4” și au urmărit seria până la final. Am fost fericit că am trăit ca Kang Kwon Joo și în acest sezon.”


Lee Kyu Hyung a interpretat pe criminalul în serie Dong Bang Min cu patru personalități. La preluarea rolului dificil, actorul a spus: „M-am îngrijorat că n-aș fi capabil să fac bine rolul, dar mi-a stimulat dorința de actor și a fost un proiect la care am vrut să mă provoc.” El a mai comentat: „Mulțumesc scenaristei Ma Jin Won și regizorului Shin Yong Hwi pentru crearea personajului Dong Bang Min și pentru îndrumarea mea și mulțumesc, de asemenea, telespectatorilor care m-au vegheat cu dragoste chiar dacă eram un ticălos”.


Son Eun Seo care a interpetat rolul lui Park Eun Soo, care a trecut de la liderul echipei de urgență la un detectiv la locul crimei, a declarat: „Sursa motivației care mi-a permis să ajung până la sezonul 4 a fost dragostea arătată de telespectatori. În acest sezon, Eun Soo a reușit să crească în timp ce a fost trimis la fața locului și a preluat sarcini noi. Mulțumesc mult spectatorilor care ni s-au alăturat pentru 'Voice 4' și vreau să le spun tuturor actorilor și echipei de pe platou că au făcut o treabă grozavă.”


Baek Sung Hyun a avut rolul lui Shim Dae Shik care s-a întors la echipa Bimo Island Golden Time și l-a urmărit pe Dong Bang Min până la capăt. El a spus: „În special Voice 4” se simte că s-a încheiat foarte repede și cred că este pentru că regizorul Shin Yong Hwi, echipa și actorii au filmat comunicând plăcut pe tot parcursul procesului de filmare.” Baek Sung Hyun a continuat: „M-am întors din nou la „Voice” cu sezonul 4 și le mulțumesc fanilor care l-au așteptat pe Dae Shik în „Voice”. De asemenea, vreau să mulțumesc sincer scenaristei Ma Jin Won care mi-a permis să mă întorc. Am interpretat pe Shim Dae Shik, un personaj din sezonul 1 care nu este un personaj nou, dar care s-a schimbat încă într-un mod nou, a fost o experiență foarte amuzantă.”


Kim Joong Ki , interpretul veteranului detectiv și liderul echipei Park Joong Ki, a spus: „Voice ” este un proiect care mă face să aștept cu nerăbdare următoarele părți. Golden Time Team, ai reușit grozav și în acest sezon. Nu vă răniți și să ne întâlnim din nou cu o sănătate bună. Am muncit din greu.”

În rolul detectivului Goo Kwang Soo a fost Song Boo Gun, care a comentat: „Sezonul 4 a conținut multe episoade care m-au făcut să realizez valoarea familiei. În calitate de părinte, am putut afla multe despre cum ar trebui să-mi cresc copiii și cum să-i tratez. De aceea, „Voice 4” este o dramă care m-a făcut să mă gândesc cât de valoroasă este familia și cum ar trebui să trăiesc ca șef al unei gospodării.”


Kang Seung Yoon, de la WINNER , a jucat rolul spionului cibernetic Han Woo Joo, care a descoperit indicii importante pentru cazul omului de la circ, cu talentul său de hacking. El a spus: „A fost o onoare să joc un rol într-o serie mare precum „Voice”și cred că am filmat drama în timp ce primeam multă dragoste. De asemenea, cred că ar fi minunat dacă aș putea filma din nou cu oamenii pe care i-am întâlnit prin „Voice 4.” ”

Ultimul episod din „Voice 4” a fost difuzat pe 31 iulie de la 22:50 KST.

Adaptare după
https://www.soompi.com/article/1481626wpp/voice-4-cast-bids-farewell-to-the-drama-with-closing-words-ahead-of-finale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu