luni, 30 august 2021

Știri - JK Cement a lansat în India campania de socializare „Yeh Yaarana Pucca Hai”

 



JK Cement a lansat în India campania de socializare „Yeh Yaarana Pucca Hai”

Filmul de șase minute durează un traseu emoțional pentru a transmite un mesaj puternic cu privire la necesitatea de a oferi educație de calitate tuturor copiilor, oferindu-le șanse egale.

Campania este lansată ca parte a unei inițiative mai mari, „Banaye Har Raah Aasaan”, în care JK Cement a realizat un fapt istoric prin construirea a 251 rampe într-o singură zi, în districtele Jaipur și Rajasthan. 

Filmul de șase minute, YYPH, ia un traseu emoțional pentru a transmite un mesaj puternic cu privire la necesitatea de a crea o infrastructură incluzivă pentru studenți cu posibilități diferite și de a accesa educația de calitate tuturor copiilor, oferindu-le oportunități egale. Prin această campanie, JK Cement face un apel către societate că fiecare copil are dreptul la educație și ca cetățeni responsabili, ar trebui să ne propunem întotdeauna să ne asigurăm acest lucru. Videoclipul, în cele din urmă, vorbește și despre modul în care JK Cement conduce din față „mergând în discuție” și a construit deja 251 de rampe în diferite școli din Rajasthan. 

Vorbind despre campania social media, Pushp Raj Singh, președinte Marketing (Grey Business), JK Cement a spus: „JK Cement ca organizație a fost întotdeauna o entitate conștientă social și de aceea ne numim„ un brand cu un scop ” . În trecut, am dat multe mesaje societății - fie cu campania noastră Yeh Pucca Hai, fie cu campania noastră Humse Hai Suraksha. Prin această nouă campanie de socializare, am vrut să evidențiem modul în care fiecare dintre noi poate face diferența și, cu toate forțele noastre combinate, putem conduce la schimbări pozitive semnificative și durabile. JK Cement a crezut întotdeauna în crearea unor baze solide și crede cu adevărat că tineretul țării este viitorul nostru. Prin urmare, prin angajamentul nostru față de forță, consistență și durabilitate, construim o societate incluzivă și mai bună pentru toți.”


Angajamentul lui JK Cement față de educația incluzivă se aliniază cu politica națională de educație a guvernului, care vizează asigurarea unor oportunități de educație egale și incluzive pentru toți elevii.  

Adaptare după
https://www.exchange4media.com/advertising-news/jk-cement-launches-social-media-campaign-yeh-yaarana-pucca-hai-115165.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu