marți, 17 august 2021

Știri - Lee Joon Gi a scris o postare sinceră despre trecerea în neființă a câinelui său

Lee Joon Gi a scris o postare sinceră despre trecerea în neființă a câinelui său

Actorul Lee Joon Gi a împărtășit recent câteva vești triste despre trecerea în neființă iubitului său câine de companie.

Pe 16 august, el a distribuit mai multe fotografii ale câinelui său, Jjoonie, pe Instagram unde a scris:

În aceste momente obositoare și dificile datorate COVID-19 și căldurii, am câteva vești grele de împărtășit.

Cred în împărtășirea acestei știri pentru că a fost cineva care a primit mult interes și dragoste de la cei pe care îi consider familia mea.

Pe 23 iulie, Jjoonie a părăsit brațele familiei sale iubite și a traversat podul curcubeu. A doua zi, am ținut o înmormântare într-o profundă tristețe și dor și nu am putut decât să plângem. Cenușa lui a fost pusă într-un borcan mic și el ne veghează acum. S-a dus să-i facă un RMN și i s-a diagnosticat o tumoare pe creier ... Eram atât de șocat, de trist și de rău. Dar, din moment ce nu știam cât ne mai rămânea, am decis să fac tot ce am putut și să fac tot posibilul să-l iubesc ... Am vrut să-mi fac cât mai multe amintiri fericite cu el atâta timp cât și-ar putea aminti de ele, așa că mi-am dedicat tot timpul lui Jjoonie. Era un bebeluș atât de bun, îngeresc, care nu avea ochi pentru nimeni în afară de stăpânul său și a suportat durerea bine ca și cum ar fi scutit de durerea familiei sale. După o scurtă perioadă de boală, a plecat în raiul cățelușului.

Am simțit o tristețe atât de profundă când mi-am luat rămas bun de la Jjoonie, încât m-am simțit greu pentru o vreme, dar acum lucrez la a petrece mai mult timp cu Ggabi [celălalt câine al său], care este și el trist că a pierdut un prieten.

Cred că Jjoonie mă va întâlni într-o bună zi pe cealaltă parte a podului cu dând din coadă și mă va îndruma, așa că nu mă gândesc la asta ca la sfârșit. Eu și familia mea ne reunim și împărtășim mai multă dragoste și afecțiune cu Ggabi, care rămâne în continuare alături de noi.

Vreau să mulțumesc tuturor celor care au muncit din greu și au ajutat la perioada de boală a lui Jjoonie.

De asemenea, vreau să împărtășesc mulțumirile mele sincere pentru fanii care i-au supravegheat pe Jjoonie și Ggabi de când erau tineri și le-au transmis dragostea lor. Mulțumită ție, Jjoonie a reușit să ducă o viață cu adevărat fericită și sunt sigur că își dorește fericirea tuturor acolo unde este acum.

Întrucât nu am putut scrie despre asta înainte, au existat mulți oameni care erau îngrijorați dar am vrut să-mi pun în ordine gândurile mai întâi. Când a venit timpul să scriu, am șters tot ceea ce am scris și o iau de la capăt.

Cred că în curând vă voi putea saluta pe toți cu vești bune. S-ar putea să dureze ceva timp, dar vă rog să mă așteptați.

Vă rugăm să aveți grijă de sănătatea dvs. mai întâi în acest timp care este dificil din atâtea motive. Mă voi ruga să avem doar zile bune înaintea noastră.

Jjoonie, îți mulțumesc pentru timpul pe care l-ai petrecut alături de noi. Ne este dor de tine și te iubim. Până în ziua în care ne întâlnim din nou, fii fericit oriunde te-ai afla.

Adaptare după
https://www.soompi.com/article/1484072wpp/lee-joon-gi-writes-heartfelt-post-about-the-passing-of-his-dog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu