miercuri, 18 august 2021

Știri - Soyul spune că ea și Moon Hee Jun încearcă să aibă un al doilea copil

Soyul spune că ea și Moon Hee Jun încearcă să aibă un al doilea copil

La emisiunea din 17 august „Haebang Town” de la JTBC, Soyul, fostul membru Crayon Pop s-a alăturat cântăreței Baek Ji Young pentru o întâlnire de la mamă la mamă.

Salutându-l pe Baek Ji Young cu un zâmbet strălucitor, Soyul a spus: „L-am luat pe Heeyul de la școală, l-am lăsat la lecțiile de artă, am luat-o din nou, i-am pregătit mâncare și acum sunt aici. Nici măcar nu este întuneric! ”

„Haebang Town” al canalului JTBC invită vedete din diverse domenii de divertisment să se relaxeze într-o casă specială de vacanță, astfel încât să poată scăpa de ocupație și să-și găsească din nou timp pentru ei înșiși.

Când Baek Ji Young l-a întrebat pe Soyul ce i-ar plăcea să facă dacă ar avea șansa să-și facă vacanța în „Haebang Town”, Soyul a răspuns: „Cu siguranță îmi voi invita prietenii, vreau să invit alte mame să bea șampanie și să am o petrecere karaoke cu prietenii mei de la liceu."

Soyul i-a mai spus lui Baek Ji Young: „Mă plictisesc foarte mult când stau acasă cu soțul meu. Așa că am încercat să glumesc, dar el întotdeauna stă întins pe canapea, uitându-se la telefonul lui. ”

În timpul mesei, Baek Ji Young a spus: „Îmi doresc foarte mult să am un al doilea și al treilea copil. Tu ce mai faci?" Auzind acest lucru, Soyul a comentat: „Da, cu siguranță avem planuri să avem un alt copil. Nou-născuții sunt foarte frumoși. Moon Hee Jun și cu mine încercăm cu siguranță să avem un al doilea copil.”

Adaptare după
https://koreanindo.net/2021/08/18/soyul-mengatakan-dirinya-dan-moon-hee-jun-sedang-mencoba-untuk-memiliki-anak-kedua/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu