joi, 16 septembrie 2021

Actorul Karan Kundrra în videoclipul „Sukoon” al cântăreței Mannat Noor care a fost lansat de curând

 

Actorul Karan Kundrra în videoclipul „Sukoon” al cântăreței Mannat Noor care a fost lansat de curând



În videoclip, actorul „Yeh Rishta Kya Kehlata Hai” Karan împarte spațiul pe ecran cu celebrul „Laung Laachi” Mannat.

Într-o discuție exclusivă cu IANS, Karan și-a împărtășit experiența cu actrița cântăreață Mannat.

„Piesa este foarte drăguță și vocea lui Mannat o duce la un nivel cu totul nou. Am fost imediat atras de cântec și am vrut să fac parte din el. Este o plăcere să lucrez cu Mannat. Este un copil de pus la suflet”. Karan Kundrra a jucat în filme precum Dolly Kitty Aur Woh Chamakte Sitare, Mubarakan și dar și mai multe filme punjabi.

Mannat, care cântă în principal în punjabi, a vorbit despre chimia ei cu Karan.

„Sukun” este foarte aproape de inima mea. Karan a fost atât de generos și cald, încât am fost absolut fascinată de personalitatea lui. Acest lucru mi-a dat multă încredere. Am făcut prima fotografie și a fost uimitor și treptat am putut vedea cum ar arăta videoclipul. Karan a fost tot timpul ca și cum și-ar fi jucat unul rolurile principale ”, a spus Mannat, care a cântat în filme precum Sonu Ki Titu Ki Sweetie și Indu Ki Javani.

„Nu a existat niciun sentiment că aceasta a fost prima noastră lucrare comună. În schimb, am simțit că ne cunoaștem de mulți ani, era atmosfera pe care o împărtășeam. Nici nu ne-am dat seama când am terminat filmările. "Filmarea melodiei cu Karan este cu adevărat memorabilă și aștept cu nerăbdare să lucrez din nou cu el", a spus Mannat.

„Am avut o filmare grozavă pentru această melodie. A fost o atmosferă completă punjabi pe platou și locația a fost, de asemenea, foarte frumoasă. Întregul pachet de piese și videoclipuri este un adevărat deliciu de ascultat și de văzut datorită regizorului Mannat și tuturor celor care au făcut parte din el ", a adăugat Karan.

Piesa" Sukoon "a fost filmată în Kufri lângă Shimla care se mândrește cu zăpadă pitorească care acoperă muntele.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu