sâmbătă, 6 noiembrie 2021

De Diwali Amitabh Bachchan si-a felicitat toti fanii

 

Urările mele pentru Deepavali în această zi de bun augur pentru întreaga familie de fani .. fie ca toți să trăim în pace, armonie și liniște și să aducem bucurie de sărbătoare unul altuia și întregului univers .. 

Am primit sute de felicitări de la fanii mei de aici pe fiecare platformă de comunicare și elementele mele mobile, inclusiv e-mailul meu.. Sunt recunoscător tuturor pentru dragostea și afecțiunea voastră și salutările voastre...

Va fi o sarcină uriașă pentru mine să răspund fiecăruia individual... Nu pot face asta... așa că scuzați-mă pentru asta și acceptați acest mesaj ca răspunsul meu pentru toată lumea...

Felicitări tuturor pentru Diwali... sincerul meu și rugăciuni pline de grijă... să existe vreodată doar fericirea iubirii și a sărbătoririi... toate îmbrățișările mele pentru voi ... 

Adaptare după
https://vk.com/public42071914

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu