luni, 27 decembrie 2021

Salman Khan vorbind despre incidentul cu muscatura de sarpe petrecut la fermă: M-a muscat de trei ori

 

Superstarul Salman Khan, care se afla la ferma sa din Panvela, a fost muscat de un sarpe, după care a fost dus de urgenta la spital. Duminica dimineata el a fost externat, iar acum actorul se simte bine. Intrucat actorului se simtea mai bine, aseara s-a intalnit cu reporterii în apropierea fermei sale, unde nu numai ca i-a informat despre starea sa de sanatate, ci a vorbit si despre incidentul cu muscatura de sarpe care s-a petrecut la ferma lui. În timpul comunicării cu mass-media, el a spus că șarpele l-a muscat mai intai o data, apoi l-a mușcat de inca trei ori.


Crezand că este un șarpe veninos, Salman a fost dus la spital, unde s-a aflat ca veninul sarpelui nu era periculos.

„Șarpele a intrat în casa mea, l-am scos cu un bat. Treptat, el a ajuns la mine. L-am prins ca să-l eliberez, dare el m-a mușcat de trei ori. Am crezut că este un sarpe veninos. Am fost internat timp de 6 ore. Acum sunt bine.”

Khan a mai adaugat ca este în siguranță si ca sarpele a fost eliberat departe de ferma. Din fericire, actorul se simte mai bine si este în afara oricarui pericol. Astăzi, Salman Kan sărbătorește implinirea color 56 de ani si si-a inceput ziua cu o intalnire de presa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu