joi, 6 ianuarie 2022

Coreea in lacrimi - Actrița Kim Mi Soo a părăsit brusc această lume


Agenția actriței Kim Mi Soo Landscape Entertainment a anunțat pe 5 ianuarie, că actrița s-a stins din viață la vârsta de 31 de ani. Cauza morții nu a fost anunțată.

Agenția a declarat:
„Acesta este Landscape Entertainment, unde unde a lucrat actrița Kim Mi Soo.
Astăzi raportăm vești tragice și sfâșietoare. Actrița Kim Mi Soo a părăsit brusc această lume pe 5 ianuarie.
Familia ei a fost cufundată într-o durere profundă. Vă rugăm să vă abțineți de la orice speculație și zvonuri despre ceea ce s-a întâmplat, astfel încât familia ei să-și poată lua rămas bun de la ea cu respect.
Înmormântarea va avea loc în privat, la cererea familiei.
Vă rugăm să vă rugați pentru regretata actriță și să o plângeți.”
Actrița Kim Mi Soo poate fi văzută în prezent în cel mai recent rol al ei din drama JTBC Snowdrop.
Ea joacă rolul colegei de cameră a personajului principal, interpretat de Jisoo de la BLACKPINK. În plus, actrița a jucat în drame precum School Nurse Ahn Eun Young, Hello Mom, Yumi Cages și altele.


Ne exprimăm condoleanțe familiei și celor dragi.

Sursa: https://topkpop.ru/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu