joi, 10 martie 2022

Hallyu - Jang Ki Yong dezvaluie ca Song Hye Kyo l-a vizitat in armata


Pe 10 martie, Jang Ki Yong, Chanyeol de la EXO și Hyojin de la ONF au apărut ca invitați speciali într-un episod din „Cultwo Show” de la SBS POWER FM.

Oaspeții celebrități au participat la spectacol pentru a promova și a vorbi despre muzicalul lor militar „Cântecul Meisei”.

În timpul conversației, unul dintre ascultători l-a întrebat pe Jang Ki Yong: „Te-ai înrolat în armată imediat după filmările la drama „Now We're Breaking Up” cu Song Hye Kyo. Ce simți despre asta?

Jang Ki Yong a răspuns: „Oh, da, chiar am filmat o dramă cu patru zile înainte de a mă înrola. De fapt, nu am avut timp să văd toate episoadele înainte de a intra în armată. Am urmărit drama în întregime după ce am ajuns la unitatea mea militară după antrenament.”

Actorul a continuat: „Pe vremea aceea, ne grăbeam să filmăm pentru că trebuia să mă înrolez în armată. Pentru că am filmat totul atât de repede, am simțit că nu-mi amintesc să fi filmat unele dintre scenele pe care le-am vizionat mai târziu.”

El a râs și a adăugat: „A fost și ciudat să te uiți la televizor. M-am gândit: „Sunt chiar eu?” A fost atât de jenant să mă privesc.”

Jang Ki Yong a spus: „Cred că a fost o amintire plăcută. Am urmărit drama cu colegii mei soldați și ne-am distrat foarte mult discutând despre ea.” Jang Ki Yong a fost apoi întrebat dacă Song Hye Kyo a venit să-l viziteze în armată.

Jang Ki Yong a răspuns: „Da, a venit. M-a vizitat cu echipa dramei Now We're Breaking Up. Vizita lor mi-a dat multă energie, ceea ce m-a ajutat să continui să mă antrenez din greu în armată.”

Jang Ki Yong s-a înrolat în armată în august anul trecut și se așteaptă să fie demobilizat în februarie 2023.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu