miercuri, 9 martie 2022

Hallyu - Kim Hyun Joong confirma ca se casatoreste


Cântărețul și actorul Kim Hyun Joong se căsătorește!

Pe 27 februarie, TV Daily a raportat că Kim Hyun Joong se va căsători cu o non-celebritate. Raportul spune că cuplul nu plănuiește să organizeze o nuntă din cauza COVID-19. Raportul a descris cuplul ca „cei mai buni prieteni” care se cunosc de mult timp.

Mai târziu, pe 27 februarie, Kim Hyun Joong a împărtășit vestea cu fanii însuși la concertul său cadou, „Words I Want to Say”. El a spus: „Nu sunt sigur cum să spun asta. Am decis să-mi petrec restul vieții cu cineva care mi-a rămas alături în timpul cel mai dificil și obositor moment al meu.”

El a continuat: „Când mă gândesc la viața pe care am trăit-o până acum, am primit atât de mult interes și dragoste. Sunt sincer recunoscător tuturor fanilor pentru că ați stat în liniște alături de mine în zilele mele cele mai negre și grele. Din moment ce ne putem întâlni în persoană și vorbi astfel, cred că ziua de azi va fi foarte semnificativă. A fost dragostea și sprijinul tau în timpul celor mai întunecate zile ale mele că am putut să-mi iau curaj și să mă angajez în a doua jumătate a vieții mele. Am simțit că aș regreta toată viața dacă m-aș exprima doar prin cuvinte, având în vedere dragostea și sprijinul infinit pe care le-am primit de la fani, așa că am vrut să profit de această ocazie la acest concert pentru a împărtăși această veste.”

Agenția lui Kim Hyun Joong a lansat și următoarea declarație.

Bună, aceasta este Henecia.
Astăzi, artistul nostru Kim Hyun Joong și-a anunțat căsătoria la concertul său.

Din cauza dificultăților din situația actuală [COVID-19], cuplul a decis să nu organizeze o ceremonie. Întrucât viitorul său soț nu este o celebritate, am fost precauți în lansarea știrilor, așa că cerem înțelegerea oamenilor și, de asemenea, ca oamenii să se abțină de la speculații excesive.

Relația lor prețioasă a început într-o perioadă dificilă și acum fac primii pași precauți către viața lor comună împreună. Cerem sprijinul cald al tuturor pentru cuplu.

Kim Hyun Joong plănuiește să continue să răsplătească sprijinul care ia fost acordat cu muzică bună și diverse promoții, așa că vă cerem interesul și sprijinul.

Mulțumim.

Adaptare dupa
https://www.soompi.com/article/1514888wpp/kim-hyun-joong-confirms-that-he-is-getting-married?fbclid=IwAR1kSvJnAuYwIbDRqcvmcjDtVLh_9ndVo_v6ddxn6DIwjQe2nfDWZkTh4Pk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu