luni, 13 noiembrie 2023

Nepoata lui Salman Khan, Alizeh Agnihotri: „Mă simt foarte incomod”

Salman Khan- Alizeh Agnihotri (cont Instagram)

Nepoata lui Salman Khan, Alizeh Agnihotri, despre faptul că deși nu a fost în lumina reflectoarelor, a fost declarată „copil vedetă”: „Mă simt foarte incomod”

Alizeh Agnihotri, fiica surorii lui Salman Khan , Alvira Khan, și a actorului și regizorul de film Atul Agnihotri, este pregătită să-și facă debutul pe marele ecran în lungmetrajul Farrey, o dramă pentru tineri, regizată de celebrul Jamtara Soumendra Padhi.

În acest interviu acordat indianexpress.com, Alizeh, 23 de ani, a vorbit despre modul în care a crescut departe de lumina reflectoarelor chiar dacă s-a născut într-o familie plină de actori și regizori și de ce nu are o mașinărie care să invite paparazzii când iese din sala de sport sau dintr-un restaurant.

Alizeh nu este un „copil vedetă” și alegerea ei de a juca în Farrey ca debut este, de asemenea, neconvențională. Ea spune că a fost alegerea ei personală să facă ceva „neașteptat” și să se concentreze pe conținutul primului ei film, pentru că la asta se uită publicul în acest moment.

Ea spune: „A fost o alegere personală. Într-o afacere care se schimbă în fiecare zi, este atât de imprevizibilă, încât trebuie să faci ceva foarte neașteptat pentru a sparge dezordinea. Așa că mă bucur că s-a întâmplat Farrey pentru că m-a fascinat cu adevărat. Am crezut că este un alt mod de a-mi face debutul. Datorită familiei din care provin, oamenii spun că fac un mare debut, dar eu consider că sunt doar o mică parte a acestui film cu mulți actori buni, și a fost o experiență de învățare grozavă. Este un film care are acțiunea într-o școală, așa că mi s-a părut că merg la școala unde am fost pregătită pentru actorie. Chiar dacă este un film comercial, vreau ca rolul meu să fie interesant. Dar da, am vrut să fac o astfel de alegere și mă bucur că am putut merge înainte cu asta.”

Simte ea presiunea apartenenței la o familie de film și a fi nepoata lui Salman Khan ? "Da, desigur. Este multă presiune. Este o situație foarte stresantă, mai ales acum că am început promovarea filmului, până atunci nu am simțit această presiune.”

Ea a adaugat că „Nu sunt fiica unei vedete, așa că ei (papii) nu vor veni singuri, ar trebui să-i sun. Așa că mai degrabă fac asta când am ceva de arătat și de vorbit pentru mine. Acum, vreau să-mi promovez filmul, vreau ca oamenii să meargă să se uite la film, așa că voi face asta. Doar fiind asociată cu altcineva, nu aveam chef să profit de familia mea. Suntem foarte apropiați și ne înțelegem cu toții foarte bine. Fiecare din familie a făcut-o pe cont propriu, de la bunicul meu (Salim Khan) până la unchii mei (Salman, Arbaaz, Sohail Khan), fiecare și-a găsit nișa și știu că și-ar dori același lucru pentru mine. Mi-au dat multă libertate și sunt foarte bucuroasă că am avut mult timp înainte să mă alătur acestei lumi.”

Vorbind despre motivul pentru care nu se simte confortabil să fie vedetă în viața ei de zi cu zi, ea a spus: „Nu știu cum arată oamenii atât de bine ieșind dintr-o sală de sport pentru că nu voi arăta așa. Port orice în care mă simt confortabil, arăt foarte rău și plec doar așa. Îmi este foarte ușor să fiu pe platoul de filmare, în fața camerei, dar nu în afara platoului. Pot să stau ore în șir pe platou, să fac ședințe foto cât trebuie, dar când vin paparazzi, nu știu ce se întâmplă pentru că nu există control, încă mă obișnuiesc cu asta. Mă simt foarte incomod.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu