joi, 9 noiembrie 2023

Priyanka Chopra și mesajele ei romantice către Nick Jonas


Priyanka Chopra i-a adus pe Instagram încă un omagiu soțului ei, Nick Jonas, cu o notă dulce. „Când ceva este copleșitor…”, a subtitrat Chopra postarea.

Ea a inclus de asemenea, în povestea de pe Instagram, un audio din „Vacation Eyes”, o melodie din albumul din 2023 al lui Jonas Brothers.

Cuplul, care s-a căsătorit în 2018 și își împărtășesc adesea în mod public afecțiunea unul față de celălalt prin intermediul rețelelor sociale.

Când Jonas și-a sărbătorit cea de-a 31-a zi de naștere în septembrie, Chopra a venit cu o postare drăguță pe Instagram, care conținea instantanee ale vieții lor împreună. „Să te sărbătoresc este cea mai mare bucurie din viața mea”, scria actrița la acea vreme. „M-ai împins în moduri pe care nu știam că este posibil.. mi-ai arătat pacea cum nu am cunoscut-o niciodată... și iubind așa cum poți doar tu.. Te iubesc, tipul meu, de ziua mea! Sper că toate visele tale să devină realitate mereu... La mulți ani, iubitul meu ❤️🥰.”

În mod similar, Jonas a sărbătorit împlinirea a 41 de ani a soției sale în iulie, postând o altă fotografie cu ei doi împreună în timp ce se aflau la bordul unui iaht. „Îmi place să te sărbătoresc. La multi ani dragostea mea. ❤️🎉”, a subtitrat în postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu