miercuri, 22 noiembrie 2023

Se confirmă, Tamannaah se întâlnește cu Vijay Varma

 

Vijay Varma și Tamannaah Bhatia în Lust Stories 2 .

Tamannaah Bhatia a recunoscut în sfârșit că se întâlnește cu Vijay Varma.

 Cuplul s-a întâlnit pe platourile de filmare ale filmului Lust Stories 2 și au stârnit zvonuri despre întâlniri de luni de zile.

 Într-un interviu recent cu Film Companion, Tamannaah a stabilit recordul și a spus: „Este cineva pe care admir cu adevărat. Este cineva cu care m-am legat foarte, foarte organic. Este cineva care a venit la mine cu toată garda jos. Apoi, mie mi-a devenit foarte ușor să las garda jos.

 „Cu femeile cu rezultate înalte, avem această problemă pe care credem că trebuie să muncim din greu pentru orice. Când ceva este atât de simplu și nu trebuie să mergi pe coji de ouă pentru a fi doar tu însuți, deoarece cred că în India, avem și asta că o femeie trebuie să-și schimbe toată viața pentru cineva.

 „Dacă trebuie să găsești un partener, s-ar putea să trebuiască să te miști fizic sau să faci atât de multe lucruri care servesc înțelegerii acelei persoane, dar eu eram ca și cum aș fi creat o lume pentru mine și aici, există o persoană care a înțeles de fapt acea lume fără ca eu să fac nimic. .

 „Este o persoană la care țin profund și da, este locul meu fericit.”

 Vijay a fost cu siguranță specială pentru Tamannaah, deoarece ea a spus: „Nu cred că poți fi atras de cineva doar pentru că este co-starul tău. Am avut atât de multe co-staruri. Cred că dacă cineva trebuie să se îndrăgostească de cineva, să simtă ceva pentru cineva, cu siguranță este mai personal, nu are nimic de-a face cu ceea ce fac ei pentru a-și câștiga existența, adică nu acesta este motivul pentru care s-ar întâmpla asta.

 Iată că felicităm cuplul!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu