vineri, 22 decembrie 2023

Drashti Dhami despre Empire: „Sper că lumea mă va vedea acum într-o altă lumină”

Drashti Dhami despre Empire: „Sper că lumea mă va vedea acum într-o altă lumină” 

Cunoscută pentru portretizarea lui Gita și Madhubal, Drasti Dhami vrea să arunce în aer internetul în rolul Khanzada din Empire. Populara actriță de televiziune a debutat pe internet cu o miniserie Disney Plus Hotstar, care a avut premiera vineri. Miniseria web de opt episoade îi are în rolurile principale pe Kunal Kapoor, Shabana Azmi și Dino Moreo.

Emoționată să revină pe ecrane, actrița a spus că, deși nu a fost un hiatus forțat pentru ea, se așteaptă la ceva interesant. "Voi fi sinceră. Nu am fost plină de multe apeluri, dar au fost unele lucruri cărora le-am spus că nu și unele nu au funcționat. Sunt recunoscătoare că a funcționat în favoarea mea și am putut primi. Nu cred că aș putea visa la ceva mai bun", a spus Drashti pentru indianexpress

Actrița a mai spus că nu a fost la audieri, ci a fost invitată să joace acest rol. După întâlnirea cu scenaristul Nikhil Advani și regizorul Mitakshar Kumar, au urmat mai multe teste de apariție, iar actrița a fost imediat inclusă în echipă. Având în vedere că Drashti nu a apărut niciodată la televizor în teme istorice și mitologice, ne-am întrebat cum au văzut-o producătorii în rolul Khanzada. „Cred că au avut un ochi”, a spus ea cu un zâmbet larg.

Vorbind în detaliu despre personajul ei, Drashti Dhami a spus că Khanzada este puternică, feroce și în același timp foarte emoționantă. Anunțând că nu mai jucase un astfel de personaj, a spus: "Este sora lui Babar și poate face orice pentru a-și salva familia și a o proteja. Fără să clipească, poate sacrifica orice. Nimeni nu a vorbit vreodată despre prințesă și regină și despre cum au ajutat la construirea unui imperiu. Au muncit din greu pentru a fi creatorul regilor și i-au ajutat să ia decizii. Mi-a plăcut foarte mult să joc acest rol și sper că lumea mă poate vedea acum într-o altă lumină. "

În „Empire” există o distribuție a ansamblului, dar pentru actriță nu este importantă lungimea rolului, ci piesa. Ea a adăugat, de asemenea, că vrea să facă ceva diferit și că serialul web i-a oferit exact acest lucru.

Vorbind despre lucrul cu Shabana Azmi, Drashti a povestit cum a simțit inițial că actrița mai în vârstă este un „profesor strict”. "La început am fost foarte nervoasă mai mult decât că familia mea a fost încântată că lucrez cu ea. Îmi amintesc prima zi când mama și soacra m-au sunat și m-au întrebat despre Shabane-ji și am spus că lasă-mă să termin filmările mai întâi. Când am intrat pe platou, ea m-a întâmpinat cu atâta dragoste și a început să vorbească dezinvolt despre ziua ei. Era atât de mișto și niciodată nu m-a făcut să simt că filmez cu o actriță atât de legendară. De asemenea, era foarte amabilă și mi-a subliniat dacă m-am înșelat cu dicția mea sau mi-a sugerat o altă opțiune dacă a simțit că pot face mai bine. A fost doar o onoare."

"În ceea ce îl privește pe Kunal, am învățat de la el o calitate foarte importantă, cum să intru în personajul tău. El a fost atât de pregătit și complet în zona sa când l-am cunoscut. Filmările au fost, de asemenea, atât de intense, grandioase și disciplinate, fiind absolut o nouă experiență pentru mine. Nu mi-l puteam imagina ca pe Kunal ci îl priveam ca Babar. Pentru mine a fost puțin copleșitor. Cu toate acestea, imediat ce am spart gheața, am devenit prieteni calzi"- a spus Drashti. Ea a adăugat, de asemenea, că, prin intermediul proiectului, a învățat mult mai multe despre actorie și cum să lucreze cu sine.

Acum că a fost introdusă într-un nou mediu, va putea reveni la televizor? "Desigur, aceasta este casa mea. Televiziunea mi-a oferit totul și este ceva foarte aproape de inima mea. Ca actriță, sunt aici pentru a face o treabă bună, în orice formă și în orice mediu ar fi. Nu pot renunța niciodată la asta pentru că aici sunt rădăcinile mele. Sunt aici din cauza televiziunii care mi-a dat dragostea fanilor mei ", a răspuns ea.

Vorbind emoțional despre milioanele de fani care o iubesc necondiționat, Drashti Dhami a adăugat: "Mă simt atât de fericită că ei sunt în viața mea. Nu i-am întâlnit pe cei mai mulți dar ei te susțin în timpul urcușurilor și coborâșurilor tale. Reacție și dragoste, ți fă-mă să-i mulțumesc lui Dumnezeu pentru că mi-a dat acești fani uimitori. "

Adaptare după
Indianexpress

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu