vineri, 22 decembrie 2023

Intre dragoste si ura - Conspirație secretă împotriva lui Arnav

Conspirație secretă împotriva lui Arnav

 „Necazurile” cu numele lui Khushi Kumari Gupta Singh Raizada s-au întors la Shantivan! Din dorința lor de participare a lui Arnav la ritualurile freligioase în haine tradiționale „treburile” au format o „conspirație secretă” și, zâmbind, s-au bucurat de efectul produs! Dar inima este atât de surprinzător de caldă de firul legat, de ochii veseli ai familiei și de Fericirea neliniștită. Poți răspunde la întrebarea prudentă a surorii tale „Ești adevărat?” Surpriză. Am o mare colecție în dulap"

Merită probleme suplimentare pentru a atrage Fericirea Prețioasă în cameră: ascultarea imediată este irelevantă pentru Ea! El Rămâne îngrijorat că: "Dacă Khushi va plecat din nou de acasă, ea, jur că..." Nu am decis care este mai prost." Și apoi este mai ușor acum să recunoști: „Khushi, uită-te la mine și gândește-te, de ce crezi că am purtat acest kurta atât de mult timp? Știam că era ideea ta. De fiecare dată când mă întorc, am sentimentul că îmi cade de pe mine. Știi de ce îl mai port? Să-ți văd zâmbetul ”!

Este o problemă deranjantă să vin cu cadouri pentru ea: Fericirea mea nu favorizează bijuteriile și lucrurile scumpe, ci primește mazăre, un poster cu Salman, jalebi. Mai este și un șir de perle - ca o cerere, ca o mărturisire și în sfârșit ca scuze pentru purtarea lui de la prima întâlnire. În sfârșit, îmbrățișări, ca petnru cel mai apropiat, înțelegător, drag, recunoscându-i Întoarcerea: la Shantivan, la viață și la îmbrățișare. Este atât de corect să o protejăm de orice privire neplăcută, de nedreptate și aprecieri superficiale stupide! Este mai bine să vă avertizați fericirea voastră supărătoare, cunoscându-vă caracterul neliniștit: „dadi vede cum vrea ea și dacă nu recunoaște adevărul, atunci o avertizează; " Nu cred că sunt dorit acolo unde soția mea nu poate intra! "

Acestea nu sunt probleme, ci singura decizie corectă de a proteja și păstra! De ce pare surprinsă și fericită, de parcă ar fi primit un cadou special ?? !!

Zeița a dat din cap zâmbind, uitându-se la „treburile neobișnuite”: Dragostea învață să Dărui, cerând nimic în schimb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu