joi, 21 decembrie 2023

Intre dragoste si ura - Iubirea mea...

Iubirea mea

La sfârșitul unei zile obositoare,
și când închid ochii,
Gândurile mele zboară spre tine,
ca întotdeauna.

În tăcere îmi imaginez
că te îndrepți spre mine
și mă faci să zâmbesc.
Gândurile mele despre tine devin mai clare
Odată cu căderea nopții.

Există stele pe cer,
dar nu strălucesc la fel de puternic ca tine.
Din cauza ta, fiecare moment contează - 
Poate că această este iubirea.

Într-o zi vreau să stau lângă tine
Și, uitându-mă în ochii tăi, 
vreau să-ți spun 
mulțumesc pentru acea parte 
atât de strălucitoare a lumii mele
Și că de mult te iubesc.

Îmi imaginez cum mă apropii de tine
Și înțeleg că zâmbești,
fiindcă știi că
mă gândesc întotdeauna la tine.

Acum că ți-am spus deja
cât de mult te iubesc,
Îmi dedic ție toată ziua ca un nebun, 
și mi se pare că
mai am ceva să-ți spun.

Poate că nu sunt perfect,
Dar când vei afla despre
sentimentele mele sincere,
Vei zâmbi puternic
Și mă vei îmbrățișa,
Așa cum ai făcut-o mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu