vineri, 22 decembrie 2023

Sanaya Irani - Amintiri de la IPKKND

 

Reporter - În zilele de filmare la IPKKND, tu și Barun v-ați dat unul altuia ceva special sau nebunesc?

Sanaya - Barun mi-a adus odată gogoși. Am fost foarte emoționată pentru că nu mi-a dat până atunci niciodată nimic. Nu vreau să spun în sensul că nu a făcut-o deloc. Am spus că îmi doream foarte mult gogoși sau altceva și el a plecat undeva. S-a întors cu o cutie plină de gogoși. Și am fost atât de mișcată. M-am dus și i-am spus „Mulțumesc” și el a spus ceva de genul „Mă înnebunești, Sanaya. Mi-am amintit că ai spus că vrei gogoși, așa că le-am adus pentru tine. Nu înseamnă că m-am urcat intenționat în mașina mea și am condus la gogoșerie să le cumpăr special pentru tine..." Am tras adânc aer în piept ... Și i-am spus: "Dar mi-ai adus o cutie plină de gogoși." iar el a spus ceva de genul: „Da, mănâncă câte vrei.” Iar eu i-am zis: „Ok”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu