vineri, 5 ianuarie 2024

Ajay Devgn despre relația sa cu Shah Rukh Khan

 

„Nu am spus niciodată că nu am nicio relație cu SRK, am spus că nu am nicio prietenie și rămân la această părere. Dar asta nu înseamnă că suntem dușmani, suntem colegi și respect ceea ce face el și sper să facă și el asta. Nu este necesar să fii cel mai buni prieten cu toată lumea. El are propria lui viață, eu o am pe a mea. Dar din moment ce lucrăm în aceeași industrie, ne sprijinim reciproc. Personal, nu m-am certat niciodată cu Shah Rukh. Kajol își menține relațiile ei și eu pe ale mele. Nu există nicio diferență între mine și Shah Rukh. Eu sunt pentru principiul, dacă cineva încearcă să mă suprime pe mine sau pe familia mea, îmi voi ridica un zid. Când vine vorba de oameni și relații din industrie, trec podul când ajung la ei.”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu