marți, 16 ianuarie 2024

Emraan Hashmi numește Tiger 3 un „film cu adevărat special”


Emraan Hashmi este încântat că primește din nou dragoste și apreciere nemăsurată pentru rolul său din Tiger 3. Filmul de succes al lui YRF, Spy Universe, lansat pe platforma de streaming pe 7 ianuarie, primește o recunoaștere online pe scară largă. Emraan, care este lăudat pentru că a oferit publicului un răufăcător extrem de unic și mortal, a comentat acum, la lansarea OTT a filmului. Numindu-l un film cu adevărat special, el a spus că este bucuros că publicul îl împușcă din nou cu dragoste acum că filmul a fost lansat pe Prime Video.

Vorbind despre lansarea OTT a filmului, Emraan Hashmi spune: „Mă bucur că publicul m-a iubit când Tiger 3 a fost lansat în cinematografe și filmul a devenit un mare succes. Acum își revarsă din nou dragostea asupra mea acum că Tiger 3 a fost difuzat. Este o dovadă a faptului că filmul, povestea și personajele sale au rezonat cu publicul.”

Emraan mai spune: „Este cu adevărat special când un film îți oferă apreciere și respect din nou și din nou. Aceasta înseamnă că filmul și-a făcut un loc în cărțile timpului. Este cu adevărat surprinzător că îți place atât de mult să joci un anti-erou.”

El adaugă: „Am fost captivat de ideea de a juca un răufăcător care este la fel de viclean pe atât de puternic, pentru a înfrunta un erou iconic precum Tigrul în lupta corp la corp. Aditya Chopra și Manish Sharma au creat un arhetip anti-erou complet unic cu care mă pot juca și să-l fac al meu.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu