vineri, 26 aprilie 2024

Actrita Sonam Kapoor vorbind despre provocarile si bucuriile maternitatii

 

Actrița Sonam Kapoor și soțul ei, om de afaceri, Anand Ahuja, sunt unul dintre cele mai drăguțe cupluri din India. Împreună sunt părinți minunați pentru băiatul lor Vayu, pe care l-au primit în 2022. Într-un interviu recent, Sonam și-a împărtășit gândurile despre provocările și bucuriile maternității, vinovăția mamei și acceptarea de sine.

Mama unui băiețel de doi ani, Vayu Kapoor Ahuja, a spus că schimbările pozitive pe care maternitatea le-a adus în viața ei sunt că acum se simte mai mult ca ea însăși.

Vorbind despre provocările maternității, actrița a împărtășit: „Am fost adusă în punctul în care a trebuit să mă accept pentru că întregul meu corp s-a schimbat, machiajul meu mental s-a schimbat și am crezut că dacă nu mă accept acum pentru cine sunt, cine sunt și cum s-a schimbat corpul meu nu se va întâmpla niciodată. Trebuie să înțeleg asta acum, altfel voi cădea 
în viața mea î-o gaură întunecată. 

Când a fost întrebat dacă vinovăția maternității este reală și dacă cineva se poate pregăti vreodată pentru ea, Sonam a explicat că nu poți fi niciodată pregătită pentru maternitate:

„Fie că ești o mamă acasă sau o mamă muncitoare, toată lumea trece prin vinovăție ca mamă. Fie că speli rufe, gătești în bucătărie sau faci un interviu cu cineva, sentimentul de vinovăție va fi mereu acolo”, a spus ea.

Vorbind despre ruperea stereotipului mamelor care lucrează, actrița a împărtășit că cea mai mare concepție greșită despre mamele care muncești este că oamenii cred că acestora nu le pasă de copiii lor și că le pasă mai mult de locurile lor de muncă „Nu este adevărat. Ne pasă atât de mult de copiii noștri încât ne dorim să muncim”, a adăugat actrița.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu