„Queen of Tears” a devenit PRIMA DRAMA DIN ISTORIA tvN care a atins un MILIARD de vizualizări

 


Serialul de dragoste „Queen of Tears” al lui Kim Ji Won și Kim Soo Hyun continuă să capete amploare. Îndreptându-se spre a șaptea săptămână de difuzare, drama a înregistrat încă o etapă de hotar.

Pe 19 aprilie, „
Queen of Tears” nu numai că a atins cel mai mare număr de vizionări săptămânale din istoria tvN - 188 de milioane într-o săptămână (în perioada 8-15 aprilie) -, dar a atins și un miliard de vizionări.

Aceasta înseamnă că aceasta este prima dramă din istoria tvN care se laudă cu numere atât de uluitoare.

Datele colectate includ statistici ale platformelor plătite care combină cablul, IPTV și televiziunea prin satelit. Potrivit Nielsen Korea, „Queen of Tears” a doborât recordurile de audiență timp de șase săptămâni la rând.

Cel mai remarcabil, ratingurile medii ale serialului la nivel național au crescut la 20,7 la sută săptămâna trecută, clasându-se pe locul al doilea cel mai înalt grad de audiență de la tvN, după „Crash Landing On You”.

Cu o narațiune captivantă și o intriga emoționantă, spectatorii au așteptări mari pentru dramă, care este la doar două săptămâni distanță de finalul ei.

Canalul tvN considerat cea mai de încredere companie de difuzare, potrivit fanilor dramei.

Potrivit sondajelor, tvN este cel mai important radiodifuzor de astăzi când vine vorba de producerea de drame. Individualitatea și unicitatea lor, precum și gama largă de genuri, de la romantism la thrillere și detectivi, și toate capacitățile canalului, inclusiv marketing, publicitate, design și alegerea programelor de emisiuni, toate funcționează pentru tvN în ochii telespectatorilor și ajuta compania să devină tot mai bună.

tvN plănuiește să continue să își mențină reputația stabilită după sfârșitul seriei Queen of Tears, promițând să lanseze noi seriale care vor atrage telespectatorii.

Un oficial al rețelei a spus:
„Suntem extrem de recunoscători telespectatorilor care iubesc dramele tvN. Echipa va continua să producă lucrări unice, fie că sunt vedete sau nou-venite, astfel încât să ne putem menține reputația de brand în care poți avea încredere atunci când vine vorba de vizionare.
Pe baza capacităților unice ale tvN, vă vom prezenta lucrări care îndeplinesc așteptările nu numai ale publicului local, ci și global și vom face tot posibilul pentru a le promova.”


Comentarii