duminică, 18 iulie 2021

Știri - Abhishek Aachchan a dezvaluit motivul celor doi ani pauză

Abhishek Aachchan a dezvaluit motivul celor doi ani pauză
Abhishek Aachchan si-a dovedit talentul cu fiecare film. În timp ce fanii săi aşteaptă noul său film, in ultimii doi ani actorul nu a făcut parte decat intr-un singur proiect. După ce a filmat comedia " HOUSEFULL 3 ". 

Abhishek s-a întors în cele din urmă pe marile ecrane cu filmul " Manmarziyaan ". Într-un interviu acordat recent, actorul a dezvăluit motivul pentru pauza lui.

Abhishek a spus, "Am vrut doar să mă gândesc, am vrut doar să mă încarc cu energie. Am făcut plăcere multora în munca mea, şi am vrut să schimb asta. Nu este vorba doar despre această industrie, ci şi despre viaţa în general, care nu se vede. M-am limpezit şi sunt foarte sigur că nu ar fi o problemă.

În timp ce înainte el a făcut parte din mari scenarii, Abhishek a adăugat că vrea să-şi schimbe abordarea la alegerea filmelor: "Am muncit din greu la toate filmele pe care le-am făcut. Mi-au plăcut toate filmele pe care le-am făcut şi m-am bucurat de fiecare dintre ele. Dar am simţit că abordarea mea personală ar trebui să se schimbe."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu