vineri, 23 iulie 2021

Akshay Kumar jucând cricket la reședința sa din Juhu, Mumbai!

 

Akshay Kumar jucând cricket la reședința sa din Juhu, Mumbai!

Akshay Kumar este unul dintre cei mai în formă actori pe care îi Bollywoodul. Actorul este destul de activ și când vine vorba de sport. Pasionat de sport iubește mai ales să urmărească jocurile de cricket. Cu toate acestea, soției sale Twinkle Khanna i-a plăcut întotdeauna sportul și acum auzim că mai există un membru al familiei sale care urăște cricketul. Ei bine, el nu este altul decât fiul său Aarav ! Da, ai citit bine!
Potrivit rapoartelor, Akshay petrece ore întregi uitându-se la cricket pe micul ecran în loc să petreacă timp cu Aarav și acesta este unul dintre motivele pentru care fiul său a dezvoltat antipatia pentru acest sport. Actorul a declarat: „Fiul meu nu este fan cricket, dar fiica mea (Nitara) este. Are doar șase ani și iubește cricketul. Fiul meu urăște greierul pentru că mă uit foarte mult la sport. Dar fiicei mele îi place foarte mult când îl urmăresc, pentru că și atunci ea are șansa să îl urmărească. ”
Actorul ar fi dezvăluit în continuare că, atunci când era tânăr, și-a încercat norocul și cu cricket. Akki a fost întotdeauna selectat pentru abilitățile sale fizice. El a adăugat: „Am jucat cricket pentru școala mea. De obicei, jucătorii sunt selectați pentru abilitățile de bowling și lupte. Dar îmi amintesc că am fost luat în echipă pentru abilitățile mele pe teren. Oamenii spuneau „acest băiat este pentru câmp, va alerga și va opri granițele”. ”
Între timp, pe frontul de lucru, Akshay are buzunarul plin de viitoarele filme care includ „Housefull 4”, „Good News”, „Laxxmi Bomb”, „Mission Mangal” și biopic pe Prithviraj Chauhan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu