vineri, 23 iulie 2021

Nina Gupta va lansa cartea "Sach Kahun Toh" împreună cu Kareena Kapoor Khan

- Nina Gupta a publicat știrea că ea, împreună cu Kareena Kapoor Khan, își va lansa cartea "Sach Kahun Toh".
Tot pe 14 iunie, luni, la ora 11, a avut loc o transmisie în direct, în care Karina și Nina Gupta vor vorbi mai detaliat despre carte.


Cartea lui Neena Gupta, Sach Kahun Toh, a fost lansată pe 14 iunie de actorul Kareena Kapoor Khan. În timpul unei conversații sincere, Neena a dezvăluit detalii despre cartea ei și a împărtășit indicii despre povești pe care a ales să le includă. Ea a vorbit, de asemenea, despre motivul pentru care nu a folosit numele reale ale oamenilor în cartea sa, numindu-i „obiect orb”. Kareena și Neena au discutat despre modul în care actorul Badhaai Ho a vorbit în carte despre relații, în special despre relația ei cu părinții. În acest context, Neena a dezvăluit că nu ar fi scris cartea dacă părinții ei ar fi fost în viață. Când Kareena a întrebat dacă Neena se teme de judecată după lansarea cărții, Neena a dezvăluit: „Nimeni nu știa de tatăl meu și de mama mea. Nu aș fi scris asta dacă ar fi fost vii pentru că mama mea a suferit toată viața și a ascuns acele lucruri. Mă deranja uneori că oamenii puteau spune: „O, de aceea este așa”. Acum sunt apreciată pentru munca mea. Soțul și fiica mea mă iubesc, așa că sunt dincolo de asta acum. " Neena a mai spus că blocarea în urma CORONA VIRUS a obligat-o să se așeze în cele din urmă și să termine cartea. „L-am scris în ultimii 20 de ani. Aș începe și m-aș gândi„ Ce este de scris despre viața mea? ” sau „Ce ar vrea oamenii să citească despre viața mea?” și apoi s-a întâmplat blocarea ", a spus ea. Ea a adăugat: „Și sunt aici în frumoasa mea casă Mukteshwar din munți. Eu și soțul meu eram aici în blocaj și mă gândeam la viața mea, mă gândeam ce am făcut și ce se va întâmpla acum. S-a gândit mult și am spus „Bine, voi ajunge să scriu cartea mea”. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu