vineri, 23 iulie 2021

Jennifer Winget - Știri

Jennifer Winget

Jennifer Winget este una dintre cele mai elegante și frumoase actrițe ale televizorului. Diva este destul de activă pe Instagram și postează în mod regulat fotografii pe site-ul de socializare.

De curând Jennifer Winget a fost testată pozitiv pentru COVID-19, dar este asimptomatică: „În jos, dar nu în afara”.

Mumbai:  Actri'a Jennifer Winget a contractat noul coronavirus. Jennifer a mers pe Instagram pentru a dezvălui că a dat rezultate pozitive la COVID-19. Din fericire, este asimptomatică și se simte bine. Ea a aflat despre infecție când echipa din Codul lui Alt Balaji,  sezonul 2, a trebuit să fie supusă testelor RTPCT. Citește și - Deblocarea Delhi: Centrele spa primesc decizia lui Kejriwal Govt de a-și deschide afacerea

Postarea Instagram a lui Jennifer Winget
Actrița a postat o poză cu ea și a scris: „Jos, dar nu afară ... DA, E ADEVĂRAT! Corona a bătut și m-a prins cu garda jos ... Dar să știți asta, sunt asimptomatică și mă simt absolut bine. Deci, tuturor celor îngrijorați și preocupați, nu fiți neliniștitți! ”. 

Deci, raportez că sunt în carantină, plâng și mănânc și abia aștept să mă duc la muncă. O prostie, asta, dar promiteți-mi că este doar un moment minor, doar întrerupt pentru un pic pentru a ieși mai puternic, mai bun, mai sănătos și mai viguros. Vă mulțumesc pentru toate dorințele voastre. Dar Covid nu are nimic asupra mea! Voi revenit mai repede decât ve'i sim'i. Deconectându-mă cu îmbrățișări și sărutări ... Sau cel mai bine, mai bine nu! ”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu