luni, 19 iulie 2021

Sonam Kapoor - frumoasa si talentata

Sonam Kapoor, care s-a mutat la Londra după ce s-a căsătorit cu Anand Ahuja în mai 2018, a vorbit despre „libertatea” de care se bucură acolo. De asemenea, a vorbit despre viața ei acolo și despre cum își face singură treburile casnice.

Într-un nou interviu, Sonam Kapoor a vorbit despre explorarea străzilor din Londra și a spus că este „încă o turistă”. Apoi a continuat să-și descrie rutina zilnică, despre cum gătește și-și curăță singură casa.

Vorbind cu Vogue, Sonam a spus: „Îmi place libertatea de aici. Îmi fac propria mâncare, îmi curăț propriul spațiu, îmi fac cumpărături pentru propriile alimente. ” Ea a vorbit despre nopțile petrecută cu soțul ei Anand Ahuja și despre cum se îmbracă chiar și chiar despre mesele gătite acasă. Ea a adăugat că au ea și soțul ei au păreri diferite atunci când vine vorba de a decide ce să urmărească. „Lui îi place să urmărească baschet și eu vreau să mă uit la The Queen's Gambit”, a spus ea.

La începutul acestui an, Sonam a postat o fotografie cu Anand făcută la Londra și a spus că îi lipsește acasa. „Îmi este atât de dor de India și mi-a fost poftă să mă întorc acasă și să-mi văd familia și prietenii cu disperare. Dar îmi dau seama că nu aș putea lăsa noua mea casă, care mi-a oferit atât de mult, inclusiv frumosul meu soț, @anandahuja. „O zi proastă la Londra este încă mai bună decât o zi bună oriunde altundeva”, a scris ea.

Sonam s-a căsătorit cu Anand pe 8 mai 2018. Au sărbătorit a treia aniversare a nunții la începutul acestui an.

Sonam a fost văzută ultima dată pe marele ecran în The Zoya Factor, lansat în 2019. A fost văzută și într-un cameo din filmul Netflix AK Vs AK, alături de tatăl ei Anil Kapoor și Anurag Kashyap. Va fi văzută și în Blind, un remake al unui thriller sud-coreean din 2011.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu