vineri, 30 iulie 2021

Știri - Arjun Rampal vorbind despre Katrina Kaif

Arjun Rampal vorbind despre Katrina Kaif.

Este recunoscut faptul că actorul Arjun Rampal face parte din cercul de persoane cu care Katrina Kaif este prietenă. Când i s-a cerut să povestească despre filmul lor comun „Politica” și despre experiența de a lucra împreună cu ea, Arjun a spus că, pe lângă faptul că Katrina nu poate fi bătută nici la șah, nici la dame, nici la ckriket, ea este, de asemenea, foarte amuzantă în anumite momente și spontană.

Odată, spune actorul, stăteam la masă în timpul prânzului și ea mi-a cerut să îi dau, așa cum a spus ea, acel „sos galben”. Încă nu înțelegeam ce anume vrea ea. Am început să ne privim, și am început să căutăm acest sos. Și când ea a arătat spre felul de mâncare (dal), am căzut cu toții râzând. Am fost foarte surprins că ea nu era familiarizată cu felul de mâncare național din India, dal.

Singurul lucru care m-a mulțumit mai târziu a fost că i-a plăcut acest fel de mâncare.

P/s. Dal este cu adevărat felul de mâncare național al Indiei. Se mănâncă în fiecare zi. Este pe fiecare masă indiană. Cineva îl gătește din mazăre (ca mine), cineva din linte. Am fost, doar surprins că Katrina nu este familiarizată cu acest fel de mâncare, nici măcar vizual.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu