vineri, 30 iulie 2021

Știri - Suraj Pancholi a învățat să danseze latino cu Isabelle Kaif

Suraj Pancholi a învățat să danseze latino cu Isabelle Kaif

Suraj Pancholi a spus că lucrul la mișcările complexe de dans latin de sală a fost cel care l-a ajutat să spargă gheața împreună cu partenera sa Isabelle Kaif în timp ce lucra la filmul lor „Time To Dance”.

Este pentru prima dată când Suraj lucrează cu începătoarea și sora lui Katrina, Kaif Isabelle, iar orele lungi de repetiție i-au ajutat să devină prieteni în termen de trei zile, a spus el pentru IANS.

„Amândoi am învățat un nou stil de dans, iar la dansul de sală latin trebuie să îți mereu partenerul de dans de mână. Din moment ce nu am fost prieteni înainte, a fost incomod la început sp facem asta. Pe ringul de dans amândoi am greșit, am căzut și apoi am început să râdem de situațiile ivite! Deci da, am râs de asta și ne-am dat seama că suntem în aceeași barcă. Ne-a ajutat să înțelegem modul în care noi, dansatorii, ne putem sprijini reciproc în dans. Aș spune că, după trei zile de repetiții lungi, am devenit prieteni buni ”, a spus Suraj.

În Time To Dance, Suraj și-a încercat din nou norocul la box-office pentru a treia oară, după ce filmul său de debut romantic Hero (2015) și drama de acțiune Satellite Shankar (2019) au picat. „Nu am făcut niciodată un film care să necesite atât de mult dans, deoarece până acum am făcut doar acțiune și dramă. Dar într-o zi, Remo D'Souza m-a sunat și mi-a spus că are o idee pentru un film de dans, dar nu era dansul din Bollywood sau hip-hop-ul sau orice altă formă de dans populară pe care o vedem de obicei în filme. A fost asociat cu dansul de sală de stradă și latino-american. La început m-am bucurat pentru că am crezut că învăț altceva. În secret, mi-am dorit întotdeauna să fac parte dintr-un film de dans, deși nu am avut niciodată ocazia ”, a spus Suraj.

„După o săptămână de înțelegere a formei de dans și mi-am dat seama că dansurile latine sunt greu de învățat și a trebuit să joc un dansator profesionist ca participant la un concurs de dans. Dar nu sunt cineva care renunță ușor, așa că am prelungit timpul de antrenament și am muncit din greu pentru a învăța stilul în trei luni ”, a spus Suraj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu