- Alia Bhatt este imaginea firmei de saltelele Duroflex
Marca de saltele Duroflex a lansat prima sa campanie cu ambasadorul brandului Alia Bhatt. În campania denumită „Nothing Like Duroflex”, actrița subliniază importanța investiției într-o saltea susținută de cercetarea pentru un somn sănătos.
TVC se deschide cu Alia care ajunge la casa prietenei sale. Observând pe prietenul obosit ea aterizează imediat în dormitorul lui pentru a-i verifica salteaua. Îl cheamă la alegerea săracă a saltelei și îi reproșează oboseala.
„Cu această interacțiune, marca intenționează să spargă mitul comun că toate saltelele sunt la fel și că achiziționarea unuia nu are nevoie de multă gândire. Alia îi spune apoi prietenului, ce diferențiază saltelele Duroflex susținute de cercetare de restul saltelelor de pe piață ”, a declarat compania într-un comunicat.
Filmul se încheie cu prietenulei dormind liniștită pe o saltea Duroflex și Alia aducând viu mesajul „Nimic ca Duroflex”.
Vorbind despre noua campanie, Smita Murarka, director de marketing, Duroflex a spus: „Campania noastră își propune să trezească consumatorul indian să ia somnul în serios, făcând alegeri active și grijulii cu privire la produsele care transformă sănătatea, cum ar fi saltelele. Campania a fost concepută pentru a comunica un cadru de acasă și este reprezentativă pentru o conversație din viața reală între doi prieteni. Tehnologia de vârf și produsele susținute de cercetare ne diferențiază. Cu Alia, ne propunem să transmitem acest mesaj în toată țara, că nu există „Nimic asemănător cu Duroflex” și orice altceva este un compromis. Fiind ea însăși o adeptă a somnului, Alia a adus viață campaniei noastră într-un mod sincer și fără efort. Suntem siguri că va rezona bine cu consumatorul modern. ”
Campania a fost concepută de Creativeland Asia, iar filmele au fost regizate de cunoscutul regizor de la Bollywood, Abhishek Varman. Brandul a lansat campania la nivel național printr-o strategie multi-canal.
Comentarii
Trimiteți un comentariu