luni, 30 august 2021

Știri - Dia Mirza și Lotus Organics fac echipă pentru un „septembrie durabil” cu Wildlife Trust

Dia Mirza și Lotus Organics fac echipă pentru un „septembrie durabil” cu Wildlife Trust din India

Campania este difuzată pe platformele de socializare începând cu 1septembrie 2021

Brandul de frumusețe organică Lotus Organics + s-a asociat cu Wildlife Trust din India (WTI) pentru a sărbători un septembrie durabil. 

Este o campanie digitală care începe pe 1 septembrie și se va desfășura până pe 19 octombrie 2021 pe diferite platforme digitale în care Lotus Organics +, împreună cu ambasadorul său de brand Dia Mirza, garantează puterea naturii, durabilității și a vieții organice ca forțe motrice pentru susținerea vieții. 

Pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la pericolele schimbărilor climatice și la impactul acesteia asupra vieții, Lotus Organics + și Dia Mirza s-au alăturat împreună cu Wildlife Trust din India pentru a observa un septembrie durabil. În timpul asocierii cu WTI, Lotus Organics + și Dia au creat un set de 50 de cutii din lemn de pin în ediție limitată cu gama de produse de îngrijire a pielii organice Lotus Organics + Bakuchiol preferate de Dia, care vor fi puse în vânzare pe site-ul mărcii.

Comentând asocierea cu Wildlife Trust din India, Nitin Passi, director general, Lotus Herbals spune: „La Lotus Organics +, credem cu tărie în durabilitate, protejând natura și viața noastră sălbatică. Acesc gând ne-a propulsat pe noi și pe Dia să ne unim mâinile cu Wildlife Trust din India pentru a sărbători „septembrie durabil”. Intenția noastră este de a inspira oamenii să adopte un stil de viață durabil și să realizeze importanța schimbărilor climatice și modul în care acestea afectează în mod negativ viața noastră sălbatică și mediul înconjurător ”. Actrița Dia Mirza explică „Sunt mândră că fac parte din inițiativa luată de Lotus Organics + în ceea ce privește conservarea și protecția faunei sălbatice în asociere cu Wildlife Trust din India. Pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la aceste probleme critice, am reunit 50 de cutii în ediție limitată din gama mea preferată de produse organice pentru îngrijirea pielii bakuchiol, încasările din vânzări se îndreaptă spre conservarea faunei sălbatice. Fiecare dintre noi poate contribui la schimbarea diferenței și sunt recunoscător Lotus Organics + pentru că ne-a ajutat să facem diferența ”.

Campania Care To Live Organic de la Lotus Organics împreună cu ambasadorul lor de brand Dia Mirza intră în direct pe brandurile și platformele de socializare ale celebrităților care includ Instagram, Facebook și Twitter la 1 septembrie 2021. Pentru a spori gradul de conștientizare și de implicare cu publicul țintă, campania se va desfășura și pe Site-ul Lotus Organics +, precum și platformele de socializare WTI. Prin această campanie Lotus Organics + și Dia promovează durabilitatea și frumusețea fără cruzime. Toate produsele de la Lotus Organics + sunt fără cruzime, o categorie de produse cosmetice care nu au fost testate pe animale. Campania va dezvălui cutia în ediție limitată care conține produse organice de îngrijire a pielii, care sunt extrem de prietenoase cu pielea. Cu accent pe durabilitate, Cutiile Lotus Organics + ediție limitată sunt realizate din lemn de pin și conțin prima gamă de produse de îngrijire a pielii organice Bakuchiol 100% certificate din India. Toate încasările din aceste cutii vor fi donate către WTI. Lotus Organics + va dona, de asemenea, o parte din toate vânzările pe categorii care au loc între 1st septembrie și 19 - lea octombrie 2021 la Wildlife Trust din India.

Adaptare după
https://www.exchange4media.com/marketing-news/dia-mirza-lotus-organics-team-up-for-sustainable-september-with-wildlife-trust-of-india-115314.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu