vineri, 22 decembrie 2023

Interviul lui Vikram Bhatt din 30 septembrie 2019 despre Ghost

Interviul lui Vikram Bhatt din 30 septembrie 2019 despre Ghost

Puterea speciala a lui Vikram Bhatta este sa te captiveze cu povesti care sa te zguduie. El nu are egal si ofera un alt thriller infricosator - Ghost.

Filmul este inspirat de un articol din ziar despre modul in care o curte britanica a permis examinarea unui caz care implica o fantoma. Dupa filmele Raaz, 1920 si Haunted, asteptarile de la acest film sunt foarte mari.

Vikram Bhatt a spus despre film: Cand am citit articolul, mi-a ridicat o multime de intrebari si din acel moment am stiut ca ar trebui pus pe pelicula. Acesta este cu siguranta cel mai infricosator film pe care l-am facut vreodata. Eu personal cred in fantome, povesti despre fantome si puteri supranaturale. Poate acesta este motivul ascuns pentru care imi place atat de mult acest gen si am fortat granitele. Astept cu nerabdare raspunsul publicului la aceasta poveste.

Ghost-Fantoma lui Bhatta va povesti despre Karan Khann, care a fost acuzat ca si-a ucis sotia, dar el crede si incearca sa demonstreze ca ea a fost ucisa de un spirit. Filmul este o poveste nebuneasca, inspirata si absoluta, care va face spectatorii sa-si muste degetele de soc si frica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu