joi, 21 decembrie 2023

Intre dragoste si ura - Sarutul furat ...

 

Sărutul furat ...

Sărutul meu! - Nu te așteptai la el!
Te-am gustat eu însumi cu buzele mele!
Respirând o aromă dureroasă de căpșuni,
Permițându-le gândurilor să te dorească! 
Trecând peste impuls sunt doar beat!
Și brazul tău fulgeră, roșu strălucitor!
Auzind în urechi un vuiet blând,
Strâng și mai mult mătasea ei cu palma!

Tu ești așa de dulce, de cât timp mă ascund,
Și visez nebunește să te prind în brațe.
Recent am dansat cu tine atât de fierbinte -
Tu, Frumoasă, nu mă puteam opri să mă uit!
Inima trece într-o bătaie beată
Savurând un moment înflăcărat de fericire!
Gustând fiorul dulce al iubirii jubilante,
Sclipirea ochilor mei se transformă
Într-o dorință nebună.
Eu voi aștepta acum un răspuns
La care cu siguranță am dreptul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu