joi, 21 decembrie 2023

Parvati - frumoasă, minunată, chiar și cu lacrimi în ochi

Parvati - frumoasă, minunată, chiar și cu lacrimi în ochi

Sanaya Irani - Eram confuză în legătură cu personajul meu din „Rangrasiya”
Vedeta TV Sanaya Irani, care a jucat rolul principal în „Rangrasiya, o poveste inspirată din tragedia lui William Shakespeare„ Othello ”, spune că a fost inițial confuză cu privire la rolul ei din serial.

Sanaya, care are o imagine de fată alături pe micul ecran, datorită emisiunilor sale anterioare, a vrut să-și spargă imaginea atât de disperată încât a prezentat rolul într-un mod greșit.

"În calitate de actor, am vrut să ies din ceea ce am făcut anterior. Mă gândeam atât de mult să rup imaginea fetei vesele pe un ecran mic, încât inițial făceam altceva ce ar fi trebuit. Personajul meu reacționează într-un mod diferit în fiecare situație. Eu eram speriată și rezervată.

"Dar mai târziu mi-am dat seama că nu este genul acesta. Este o fată inocentă, care va râde și se va deschide doar în propria familie. Târziu am înțeles că esența personajului este una  foarte reală", a declarat Sanaya pentru PTI.

Serialul este o poveste de dragoste tumultoasă care începe cu o ură intensă între o fată simplă din sat și un ofițer al armatei. Și a fost filmat pe terenurile extreme ale deșertului din Gujarat și Rajasthan.

"Nu a fost un tort pentru mine să joc acest personaj. Lucrul în condiții meteorologice extreme a fost o provocare pentru mine. Obișnuiam să obțin vezicule în timp ce mergeam desculță în deșertul arzător. Dar entuziasmul de a face ceva diferit mi-a permis să merg mai departe ", A spus Sanaya.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu