luni, 18 decembrie 2023

Videoclipul la melodia Main Jaandiyaan cu Sanaya Irani și Arjit Taneja

Meet Bros prezintă noul superhit Main Jaandiyaan în care joacă Sanaya Irani și Arjit Taneja.

Tendința actorilor de televiziune de a face videoclipuri muzicale este una dintre cele mai minunate lucruri și am căutat să vad unul din videoclipurile muzicale ale lui Parth Samthaan.

Azi am văzut un minunat clip muzical cu Sanaya Irani și Arjit Taneja la melodia Main Jaandiyan. Ei bine, văzusem trailerul și cum după el am rămas cu câteva întrebări în minte, am căutat și am văzut clipul.

Clipul spune povestea a doi călători a căror căi se intersectează doar ca mai târziu să se separe, deci, nu este decât o poveste de dragoste incompletă și de o mare suferință. Ei bine, versurile cu siguranță rezonează nu doar cu cei ce ascultă și privesc clipul, ci se potrivesc, de asemenea, perfect în poveste.

Nu ai văzut videoclipul încă? Verificați-l acum, dacă nu ați făcut-o!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu