miercuri, 21 iulie 2021

Ajay Devgan și Kajol în filmul "Ce ar trebui să fie inima ta?"

Ajay Devgan și Kajol în filmul "Ce ar trebui să fie inima ta?" 

Ajay Devgn a mărturisit odată că nu i-a plăcut Kajol după prima lor întâlnire: „Nu am fost foarte dornic să o întâlnesc după aceea”.

Ajay Devgn a împlinit 52 de ani în data de 2 aprilie. Actorul, care a jucat în mai multe blockbuster-uri de-a lungul carierei sale, a fost în centrul atenției și pentru viața sa personală. Ajay este căsătorit cu Kajol. S-au întâlnit prima dată pe platourile de filmare ale lui Hulchul (1995), cu patru ani înainte de a se căsători.

În timp ce romantismul și nunta lor vorbiseră odată cu orașul, știați că a fost o vreme când lui Ajay nu-i plăcea Kajol? În timpul unui interviu, Ajay a mărturisit că nu a fost dragoste la prima vedere pentru el. În schimb, nu-i plăcea atât de mult lui Kajol, încât nu era dornic să o întâlnească din nou.

Ajay a mărturisit: "M-am întâlnit cu Kajol o dată înainte să începem să filmăm pentru Hulchul. Sincer, nu am fost foarte dornic să o întâlnesc după aceea. Când o întâlnești pentru prima dată, ea vine că o voce tare, arogantă și e o persoană foarte vorbăreță. Mai mult, eram foarte diferiți unul de celălalt în ceea ce privește personalitatea. Dar, cred că ceea ce se trebuie să se întâmple, se întâmplă."

În timpul filmărilor la Hulchul, Ajay și Kajol nu s-au împrietenit. Prima impresie a lui Kajol despre Ajay, așa cum a dezvăluit-o la o emisiune a fost: „Cine este tipul acesta? Ce fel de personalitate are? Stă într-un colț și fumează ca un coș de fum și nici măcar nu vorbește cu nimeni. ” Dar treptat, asta s-a schimbat și Kajol era sigură că Ajay va juca un rol crucial în viața ei. Cei doi s-au împrietenit atât de mult, încât Kajol a început să-i ia sfaturi de dragoste. Chiar și Ajay se întâlnea cu o altă fată în acel moment.

„Nu ne-am grăbit. De fapt, am spus„ Te iubesc ”. Nici o propunere oficială nu s-a întâmplat. Ne-am îndrăgostit, am crescut unul cu celălalt. Ne-am luat timp până am fost siguri că am vrut să ne petrecem restul vieții împreună. Și căsătoria nu a fost niciodată discutată, ci a fost întotdeauna iminentă. A trecut mai bine de un deceniu. Și îi datorez succesul ei. Pentru ca un bărbat să aibă succes, este important ca el să fie liniștit acasă ", a adăugat el.

Cuplul este împreună de 22 de ani și au împreună doi copii, fiica Nysa și fiul Yug. Pe plan profesional, Ajay are în curs de desfășurare o serie de proiecte. Actorul susține lansarea filmului lui Abhishek Bachchan, The Big Bull. În curând va apărea în filmul Sooryavanshi, având rolul lui Singham. De asemenea, are în curs de desfășurare mai multe filme, printre care RRR, Maidaan, Mayday și Gangubai Kathiawadi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu