miercuri, 21 iulie 2021

Anushka Sharma și Virat Kohli sunt unul dintre cele mai iubite cupluri din B-Towni

Anushka Sharma și Virat Kohli sunt unul dintre cele mai iubite cupluri din B-Town. De fiecare dată când îpostează fotografii sau ies împreună, fanii nu se pot opri să lîi admire.

Cei doi început să se întâlnească la scurt timp după ce a jucat împreună în reclame. În 2013, Virushka, așa cum se numește în mod popular, a jucat într-o reclamă pentru un șampon și, la scurt timp după apariția ei la televizor, au început să circule zvonuri despre relația lor secretă.

Apoi, actrița a povestit cum l-a cunoscut pe Virat: „M-ai întrebat, dacă a venit Virat la mine acasă? Da. El este prietenul meu? Da. Îl cunosc? Da. Dar există și alte detalii despre care oamenii nu știu. Am făcut o reclamă împreună. A fost o filmare de trei zile, iar în a doua zi, mi-am chemat prietenii la cină pentru a sărbători noua mea casă, așa că l-am invitat și pe el. De aici a început totul. Erau și alți oameni, dar nu au făcut comentarii".

Virat și Anushka, care se află în prezent la Londra, și-au întâmpinat fetița, Wamika, în ianuarie. Pe 11 iulie au sărbătorit șase luni de la nașterea lui Wamka cu imagini adorabile. Anushka a distribuit imagini pe Instagram și a scris: „Singur zâmbetul ei ne poate schimba întreaga lume! Sper că amândoi putem justifica dragostea cu care ne privești, iubito. 6 luni fericite pentru noi trei."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu