joi, 19 august 2021

Știri - Actrița Park Mi-hyeon va juca în „Hometown” alături de Um Tae-goo și Han Ye-ri

Actrița Park Mi-hyeon pentru a juca în „Orașul natal”/„Hometown” alături de Um Tae-goo și Han Ye-ri

Actrița Park Mi-hyeon joacă în drama TVN „Hometown” .

„Orașul natal”/„Hometown” este un thriller de mister care explorează secretele cazului împotriva lui Choi Hyeong-in (Yoo Jae-myung), un detectiv care urmărește un caz bizar de crimă într-un oraș mic, și Jo Jeong-hyeon (Han Ye-ri), care trebuie să-și găsească nepotul dispărut. Park Mi-hyeon preia rolul mamei lui Jo Kyeong-ho și a bunicii lui Jo Jae-yeong.

Park Mi-hyeon a jucat roluri de impact în drame precum „Lumea celor căsătoriți” , „În inel” , „Floarea răului” , „Înregistrarea tinereții” , „Special dramă - Urme de dragoste” și multe altele anul trecut . Recent, în drama „Facultatea de Drept” , ea a jucat rolul lui Han Hye-kyeong, o „mamă elicopteră” care ar face orice pentru ca fiica ei să fie practicantă a legii.

 „Orașul natal” are premiera în septembrie.

Adaptare după
https://www.hancinema.net/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu