sâmbătă, 11 septembrie 2021

Ankit Mohan va fi în curând tată și este mai mult decât entuziasmat de asta

 

Ankit Mohan va fi în curând tată și este mai mult decât entuziasmat de asta

Actorul din Katelaal și Sons , Ankit Mohan, va deveni tată în curând. Vorbind despre acest lucru, Ankit a spus entuziasmat: „Soția mea Ruchi și eu ne simțim amândoi minunat de când am aflat că vom devenim părinți . Este primul nostru copil. Se simte diferit și special în același timp. Decembrie este momentul în care se va naște și-l așteptăm cu nerăbdare pe micuțul nostru.”

În timp ce Ankit a vrut să împărtășească știrile cu ceva timp în urmă, el a decis apoi să le dezvăluie astăzi. "Am vrut să împărtășim știrile cu toții mai devreme, dar în lumea exterioară s-au întâmplat multe din cauza pandemiei. Dar acum, când Ganpatiji a intrat în casele noastre, acesta este momentul potrivit pentru a ne împărtăși bucuria", a spus el.

Deci era nervos să devină tată? „Nu chiar", a spus el. „Ne ocupăm de tot ceea ce trebuie. Mi-am crescut nepoata și nepotul, așa că am o idee când vine vorba de creșterea copiilor. Și, în același timp, și copiii îmi plac foarte mult. Devin devine și el copil când e cu ei, de aceea se bucură de compania lor și la fel și eu ”, a adăugat Ankit.

Actorul, care este pregătit să facă parte dintr-un film regional, a spus: „După două blocaje din ultimul an și o mulțime de urcări și coborâșuri în viața noastră, mă urc în sfârșit cu filmul meu marathi intitulat Babu. Lucrez și chiar am grijă de soția mea. Sunt capabil să le echilibrez pe cele două, deoarece Ruchi este o femeie puternică și sunt binecuvântat să o am ca partener. Este mult mai puternică decât mine. Acesta este motivul pentru care mă pot concentra și pe munca mea. Ne rugăm doar ca totul să meargă bine și dorim ca oamenii să ne binecuvânteze în continuare".

Adaptare după
https://timesofindia.indiatimes.com/tv/news/hindi/exclusive-ankit-mohan-is-soon-going-to-be-a-father-and-he-is-more-than-excited-about-it/articleshow/86115436.cms

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu