sâmbătă, 11 septembrie 2021

Tanuj Virwani: Prietenia mea cu Jennifer este autentică, consecventă și transparentă


Tanuj Virwani: Prietenia mea cu Jennifer este autentică, consecventă și transparentă

Tanuj Virwani și Jennifer Winget s-au întâlnit pe platourile unei emisiuni web acum doi ani și s-au înțeles instantaneu. De atunci sunt prieteni buni. Cu ceva timp în urmă, Tanuj postase o poză cu Jennifer pe contul său de Instagram ca una dintre puținele persoane care contau cel mai mult pentru el și cineva care făcuse diferența în viața sa. Recent, a postat și un selfie la sală cu Jennifer. Acest lucru i-a făcut pe oameni să se întrebe în mod firesc dacă există ceva care se pregătește între cei doi.

Totuși, punând zvonurile la o parte, Tanuj spune că cei doi sunt doar prieteni buni. „O cunoșteam pe Jennifer prin prieteni comuni de mulți ani, dar am cunoscut-o foarte bine acum doar doi ani pe platourile unei emisiuni TV. Prietenia noastră este transparentă, autentică și extrem de bună. Îmi place să petrec timp cu ea și ea a făcut o diferență pozitivă în viața mea. De aceea am postat despre ea și despre alți câțiva prieteni pe pagina mea de socializare. Îmi place să stau cu ea și este o prietenă grozavă. Dar oamenii nu ar trebui să caute nicio masala în prietenia noastră”, a declarat el.

Tanuj adaugă: „Suntem prieteni și oricât de plictisitor pare pentru oameni, acesta este adevărul. În general, atunci când un actor este legat de o actriță și spune că sunt „doar prieteni”, oamenii nu cred, dar în cazul nostru, este adevărat! Eu și Jennifer suntem prieteni buni și este minunat să fiu în preajma ei. Cea mai bună parte a prieteniei cu Jennifer este cât de consecventă este că, chiar că după ce am filmat împreună și după ce spectacolul nostru a trecut, am continuat să ne tot întâlnim unul cu celălalt.”

Tanuj a fost mai devreme într-o relație cu actrița Akshara Haasan și cei doi s-au întâlnit timp de patru ani înainte de a se despărți în 2016. Actorul a fost ocupat să facă emisiuni web în ultimii ani, în timp ce Jennifer a fost văzută ultima dată în emisiunea TV Beyhadh 2 .

Adaptare după
https://timesofindia.indiatimes.com/tv/news/hindi/tanuj-virwani-my-friendship-with-jennifer-is-genuine-and-transparent/articleshow/86116251.cms

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu