miercuri, 21 iulie 2021

Akshay Kumar - Despre sine

Akshay Kumar Comedia face parte din mine. Îmi place să râd. Din copilărie, părinții mei m-au învățat că, indiferent ce se întâmplă în viață, ar trebui să râdem. Nu aveam mulți bani și, chiar dacă noi nu aveam destui pentru a viziona un film la cinema, eu spuneam glume. Glumele fac încă parte din viața mea. Fac chiar glume și le trimit prin SMS prietenilor mei apropiați. De fapt, chiar și experiențele mele personale le transform în glume.

Akshay Kumar Comedy is part of me. I like to laugh. From childhood, my parents taught me that no matter what happens in life, we should laugh. We didn't have a lot of money, and even though we didn't have enough to watch a movie at the cinema, I was telling jokes. Jokes are still part of my life. I even make jokes and text them to my close friends. In fact, even my personal experiences turn them into jokes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu